تبیان، دستیار زندگی
ما اغلب اوقات از کیسه های پلاستیکی خرید به منظور کیسه های آشغال استفاده می کنیم.امروز می خواهیم برای این کیسه ها نگهدارنده ای بسازیم تا بتوانیم آن ها را در محلی ثابت قرار دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگهدارنده ی کیسه ی پلاستیکی

کیسه

ما اغلب اوقات از کیسه های پلاستیکی خرید به منظور کیسه های آشغال استفاده می کنیم.امروز می خواهیم برای این کیسه ها نگهدارنده ای بسازیم تا بتوانیم آن ها را در محلی ثابت قرار دهیم.

مرحله ی اول

چوب

مواد مورد نیاز

هفت تکه چوب

دو تکه چوب عریض (عرض آن ها 8/2 سانتی متر باشد)

پنج تکه چوب نازک (عرض آن ها 9/0 سانتی متر باشد)

مرحله ی دوم

چوب

به کمک دریل 3 سوراخ در هر دو چوب عریض ایجاد کنید.ابعاد سوراخ باید 9/0 سانتی متر باشد. توجه داشته باشید سوراخ وسطی عمود بر دو سوراخ انتهایی باشد. ابعاد سوراخ وسطی باید کمی بیشتر از سوراخ های دیگر باشد،چرا که شما از آن ها برای تنظیم نگهدارنده با اندازه ی کیسه استفاده می کنید.

مرحله ی سوم

کیسه

پنج تکه چوب نازک را وارد سوراخ ها کنید.اگر ضرورت داشت می توانید از چسب نیز استفاده کنید.من نیاز به استفاده از چسب ندارم،اما اگر شما سوراخ های بزرگتری ایجاد کردید می توانید از چسب کمک بگیرید. توجه داشته باشید که به سوراخ وسطی چسب نزنید.

مرحله ی چهارم

کیسه

حالا می توانید کیسه ی پلاستیکی را در مکان مناسبش قرار دهید.به منظور اینکه نگهدارنده با کیسه ی مورد نظرتان تطبیق پیدا کند،می توانید تکه چوب افقی تان را به اندازه ی دلخواه حرکت دهید.

ترجمه:نعیمه درویشی

تنظیم:بخش کودک و نوجوان

**********************************

مطالب مرتبط

گوریل بازیگوش

جامدادی زیپی

ساخت کلاه لبه دار مثل آب خوردن

ظرف قورباغه ای شکل

منجنیق جیبی بسازید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.