تبیان، دستیار زندگی
در شرایطی كه نام مارتین اسكورسیزی در فهرست پنج نامزد اصلی دریافت اسكار بهترین كارگردان سال قرار گرفته ، این فیلمساز كهنه كار مشغول جمع آوری بازیگران فیلم جدیدش است. مارك والبرگ تازه ترین بازیگری است كه از سوی اسكورسیزی برای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«موضوعات داخلی» فیلم تازه ی مارتین اسکورسیزی


در شرایطی كه نام مارتین اسكورسیزی در فهرست پنج نامزد اصلی دریافت اسكار بهترین كارگردان سال قرار گرفته ، این فیلمساز كهنه كار مشغول جمع آوری بازیگران فیلم جدیدش است.

مارك والبرگ تازه ترین بازیگری است كه از سوی اسكورسیزی برای بازی در فیلم THE DEPARTED انتخاب شده است. قصه فیلم درباره جنگ درونی بین پلیس بوستون و یك گروه گنگستری امریكایی ایرلندی تبار در اوایل قرن است كه توسط دو راوی از دو طرف ماجرا تعریف می شود.

والبرگ 33 ساله كه بازی اش اخیراً مورد توجه منتقدین سینمایی قرار گرفته است، در فیلم نقش مقابل لئوناردو دی كاپریو و مت دیمون را بازی می كند.فیلم دوباره سازی یك كار پرفروش هنگ كنگی به نام «موضوعات داخلی» است كه حال و هوایی امریكایی پیدا كرده است. نگارش فیلمنامه فیلم را ویلیام موناهان به عهده دارد.

مت دیمون در فیلم نقش مامور مبارزه با گروه های گنگستری را در اداره پلیس بازی می كند و دی كاپریو در نقش آدم خوب ماجرا، جوان بی گناهی است كه از سوی رئیس گروه های گنگستری به مرگ تهدید شده است. والبرگ هم در فیلم نقش دوست صمیمی و باوفای دی كاپریو را به عهده دارد. زمانی كه این دو متوجه خطر گروه های خلاف می شوند، ماموریت پیدا می كنند كه با آدمهای بد مبارز كنند.

نسخه هنگ كنگی فیلم پاییز سال گذشته در امریكا به نمایش درآمد. اسكورسیزی همان زمان فیلم را دید و تصمیم گرفت آن را دوباره سازی كند. این فیلم اولین فیلم سینمایی است كه او به این ترتیب می سازد.