تبیان، دستیار زندگی
ذر ماه 1382 آل پاچینو در حوزه هنری به بهانه نمایش فیلم «كارآموز» فیلم سینمایی كارآموز به كارگردانی راجر دانلدسون 28 آذر ماه جاری در سه سانس 14، 30/16 ، و 19 در سالن كوچك حوزه هنری به روی پرده می ورد. این فیلم به همت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبار ادبی وهنری 29 آذر ماه 1382

آل پاچینو در حوزه هنری

به بهانه نمایش فیلم «كارآموز»

فیلم سینمایی كارآموز به كارگردانی راجر دانلدسون 28 آذر ماه جاری در سه سانس 14، 30/16 ، و 19 در سالن كوچك حوزه هنری به روی پرده می ورد. این فیلم به همت كانون فیلم سالن كوچك مجتمع خدمات سینمایی حوزه هنری در مدت زمان 115 دقیقه به نمایش درمی آید.

بنا به بررسی بخش تحقیق و گزارش ایسنا، كارآموز محصول سال 2003 آمریكا بوده و بازیگرانی چون آل پاچینو، كارل فارل و برجیت موی ناهان را به خدمت گرفته است.

فیلمنامه این فیلم توسط سه نفر (تاون، ویمر و گلیزر) به نگارش درآمده و داستان زندگی جیمز كلایتون یكی از جوانان با استعداد را به تصویر می كشد كه كارآموزCIA است.

«فارل» یكی از بهترین های گروه جدید كارآموزان شبكه ی اطلاعات ضد جاسوسی آمریكا به شمار می رود. مرشد و مربی او در این امر(آل پاچینو) با تعلیمات مشكل به فارل كمك می كند تا در یافتن یك تبهكار موفق عمل كند.

درباره كارگردان یعنی راجر دانلدسن باید گفت: در پیشینه هنری نسبتا كوتاه اما پربار او فیلم بد و ضعیف به چشم نمی خورد. او از جمله فیلمسازان مهاجر به آمریكاست كه با موفقیت نسبی به كار در این كشور ادامه می دهد؛ از دیگر آثار دانلدسن باید به سگ های خوابیده ، بونتی، شن های سفید و گریز اشاره كرد.