تبیان، دستیار زندگی
بایک معصومی کاپیتان تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد که بتواند با لطف و عنایت خدا بر سرطان خود غلبه کند و دوباره به میادین فوتسال برگردد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنچه در پنچه با سرطان

بابک معصومی پس از شیمی درمانی

بابك معصومى كاپیتان اسبق تیم ملى ابراز امیدوارى كرد كه بتواند با لطف و عنایت خدا بر سرطان خود كه مهلك تر از سرطان دوچرخه سوار آمریكایى است غلبه كند و دوباره به میادین فوتسال برگردد.

معصومى نزدیك به یك سال است كه از سرطان خون رنج مى برد. او در حال حاضر در مرحله شیمى درمانى قرار دارد و دوران نقاهت خود را پشت سر مى گذارد. وى با مثبت ارزیابى كردن وضعیت جسمانى خود اظهار داشت: شرایط جسمانى ام كاملاً رو به بهبود است.

عشق به هواداران و مردم باعث شد كه هرگونه سختى را تحمل كنم تا سلامتى خود را بازیابم. در حال حاضر طبق گفته پزشكان نشانه هاى سرطان برطرف شده و انشاءالله به زودى از بند این بیمارى رها خواهم شد.

لانس آرمسترانگ در سال 1996 مبتلا به سرطان غدد شد و پزشكان كمتر از 50 درصد براى این دوچرخه سوار آمریكایى شانس زنده ماندن قائل شدند اما وى با ورزش و امیدوارى به سرطان خود غلبه كرد. معصومى با مقایسه بیمارى خود با آرمسترانگ افزود: سرطان خون در اكثر موارد منجر به مرگ بیمار مى شود.

کریمی و معصومی

من خوشحالم كه با دعاى خیر مردم و لطف خداوند بر بیمارى خود غلبه كردم. آرمسترانگ هم بر سرطان خود غلبه كرد اما درخصوص سرطان خون باید به شما بگویم از هر 10 نفر مبتلا به این نوع سرطان، 9 نفر جان خود را از دست مى دهند. وى خاطرنشان كرد: در بیمارستان كه بودم احمدرضا عابدزاده به عیادتم آمد و یك تسبیح و قرآن به من داد و گفت زمانى كه در بیمارستان بسترى بوده، زنى به بالین او آمده و آنها را در اختیارش گذاشته است. من هم مى خواهم این قرآن و تسبیح را به یك بیمار دیگر هدیه كنم.

كاپیتان پیشین تیم ملى در مورد هزینه هاى درمان بیمارى اش گفت: وقتى به بیمارستان منتقل شدم على كریمى چكى به مبلغ 10 میلیون و 400 هزار تومان در اختیارم گذاشت.

البته دكتر لنكرانى وزیر وقت بهداشت گفت كه هزینه هاى بعدى را برعهده مى گیرد كه جا دارد از ایشان تشكر كنم. البته در این مدت لطف بسیارى از جمله آقایان ترابیان، شمس، درودگر، آجورلو، قلعه نوعى، پروین، مرتضوى، طلایى و. . . شامل حال من شده است.

معصومى در پایان تأكید كرد: به زودى بر سر تمرینات تیم ملى فوتسال مى روم. میل به زندگى در من تقویت شده و روزى را مى بینم كه دوباره سلامتى خود را بازیافته ام و به میدان فوتسال بازگشته ام.

بابک معصومی

معصومی روی نیمکت تیم ملی فوتسال

همچنین بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در دیدارهای تدارکاتی مقابل برزیل به عنوان عضو افتخاری کادر فنی تیم ملی روی نیمکت این تیم می نشیند.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر  افزود: بابک معصومی در تمام دیدارهای تیم ملی روی نیمکت کنار مربیان خواهد نشست و عضوی افتخاری از کادر فنی خواهد بود. ما حتی این آمادگی را داریم تا بابک را همراه خود به ارومیه ببریم تا کادر فنی تیم امید را نیز همراهی کند.

فصل جدید مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز با حضور معصومی افتتاح شد و کمیته فوتسال از این بازیکن پیشین تیم ملی تقدیر به عمل آورد.

قرار است تیم ملی فوتسال برزیل هفته آینده با سفر به تهران و ارومیه سه دیدار تدارکاتی با تیم بزرگسالان و امید کشورمان برگزار کند

بخش ورزشی تبیان نیز امیدوار است تا کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با دعای خیر شما عزیزان هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورد.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری