تبیان، دستیار زندگی
ان شاءالله حضور غیورانه شما درراهپیمایی روزقدس بیدارباشی به غفلت‌زدگانی باشد كه فكر می‌كنند گذشت زمان غبار فراموشی بر آرمان فلسطین نشانده است و شما نیز مطمئن باشیدكه فجرصادق همیشه بعد از تیره‌ترین زمان شب طلوع می‌نماید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام هاشمی رفسنجانی

 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس مجلس خبرگان در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس پیامی را صادر كرد.

به گزارش ایلنا در متن پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی آمده است :

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

سی سال است كه آزاد اندیشان و عدالت خواهان درست كردار در سراسر جهان به ابتكار اعجاز آمیز امام راحل (ره) جمعه آخر ماه مبارك رمضان در محكومیت اشغالگری قدس شریف كه نمادی از مظلومیت و اسارت در دست یك دولت سراسر نامشرع ، جعلی و غاصب می باشد به خیابان ها می آیند وبرائت خویش را از جنایات و تمامیت خواهی بین المللی یك اقلیت محدود ، فریاد می زنند و شاهدیم كه این حضور معنادار هرساله چون زلزله ای پایدار پایه های عنكبوتی استبداد و استعمار را می لرزاند و روح مقاومت را برتن مجروح این بقعه شریف اسلامی می دمد .

هاشمی رفسنجانی

مردم مسلمان ایران و اقصی نقاط جهان!

امسال در حالی به استقبال این روز شریف می رویم كه سردمداران جهانی با سو استفاده از غفلت و تفرقه مسلمانان و به خصوص اختلافات در داخل مجاهدان خود فلسطین دندان طمع را برای تعمیق جنایات خویش ، تیز كرده اند و با القای تفرقه و دامن زدن به اختلافات مذهبی و پرهیز از بیان اشتراكات ، مطامع استكباری و استعماری خویش را در آستانه تحقق نامشروع می بینند .

نكند خدای ناكرده تدبیر پیر فرزانه این انقلاب را كه روز قدس را روز بیداری اسلام نامید در اثر این اختلافات به فراموشی سپرده شود و آب در آسیاب دشمن بریزد كه سالهای سال در آرزوی حذف هویت اصیل اسلامی بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین است .

ان شاءالله حضورغیورانه شما درراهپیمایی روزقدس در‌سراسر كشورهای اسلامی و غیر اسلامی و روستاها و شهرهای ایران عزیز، بیدار باشی جاودانه به غفلت زدگانی باشد كه فكر می كنند گذشت زمان غبار فراموشی بر آرمان فلسطین نشانده است و شما نیز مطمئن باشید كه فجر صادق همیشه بعد ازتیره ترین زمان شب طلوع می نماید.

اكبر هاشمی رفسنجانی

رییس مجلس خبرگان رهبری

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور