تبیان، دستیار زندگی
باشگاه ابومسلم که یکی از ریشه دارترین باشگاههای فوتبال ایران است یکی دیگر از روزهای سیاه خود را سپری کرد و ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اموال ابومسلم را به‌ خیابان ریختند

تابلو ابومسلم پایین كشیده شد

ادامه مشکلات سیاه سیاه‌جامگان

باشگاه ابومسلم که یکی از ریشه دارترین باشگاههای فوتبال ایران است یکی دیگر از روزهای " سیاه " خود را سپری کرد و در شرایطی که هنوز بحران مدیریتی اش به پایان نرسیده است، با معضل جدید و البته کم سابقه ای مواجه شد.

در حالی که با واگذاری مدیریت ابومسلم به مصطفی بنی اسد این امیدواری وجود داشت که بحران های این باشگاه مشهدی به پایان برسد، صبح دیروز (دوشنبه) مالکان ساختمانی که باشگاه در آن مستقر بود با حکم رسمی اقدام به تخلیه ساختمان کردند و اموال ابومسلم را به خیابان ریختند.

باشگاه محل استقرار ابومسلم از زمان مالکیت نیروی انتظامی به این باشگاه اختصاص پیدا کرده بود و با وجود درخواست های نیروی انتظامی از مسئولان باشگاه برای تخلیه آن و جابجایی با ساختمان اصلی باشگاه، مسئولان ابومسلم به این هشدار توجهی نکردند تا صبح دیروز نیروی انتظامی با حکم قضایی اقدام به تخلیه باشگاه کند.

ساختمان باشگاه ابومسلم در محل دیگری قرار داشت که در زمان مالکیت نیروی انتظامی با ساختمان فعلی معاوضه شده بود. اما حالا که ابومسلم زیر مجموعه نیروی انتظامی نیست، باید ساختمان را پس بدهد.

تابلو باشگاه ابومسلم پایین کشیده شد

پس از آن تابلوی باشگاه ابومسلم نیز پایین آورده شد تا اتفاقات جالب تر از آنی شود که هواداران این تیم تصور می کردند.

در حالی كه تابلوی باشگاه ابومسلم توسط نیروی انتظامی پایین آورده شد، عضو هیات مدیره این باشگاه گفت: برای اجرای حكم تخلیه دفتر باشگاه 24 ساعت وقت گرفته ایم.

حمیدرضا توسلی در گفت وگو با ایسناافزود: از نیروی انتظامی در خصوص اجرای حكم تخلیه باشگاه ابومسلم 24 ساعت وقت گرفته ایم تا این مشكل را حل كنیم.

عضو هیات مدیره ابومسلم ادامه داد: طی 24 ساعت آینده تفاهمی با نیروی انتظامی انجام خواهیم داد تا شاید بتوانیم در این ساختمان ماندنی شویم.

وی تاكید كرد: بنی اسد رییس هیات مدیره باشگاه در حال حاضر در تهران به سر می‌برد و رایزنی‌های لازم را با فرمانده نیروی انتظامی انجام می‌دهد تا مشكل باشگاه حل شود.

این درحالی بود كه هیچ كدام از اعضای هیات مدیره باشگاه در محل حاضر نشدند تا این كه  توسلی به محل باشگاه آمد و برای گرفتن مهلت از نیروی انتظامی به رایزنی پرداخت.

تبیان: به هر حال این اتفاقات نادر و جالب تنها و تنها در فوتبال کشورمان رخ می دهد. جای نود خالی ...........

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری