تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: دولت برای تحقق منویات رهبری ناگزیر به تعامل و همفکری با حوزه های علمیه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عضو هیئت رییسه مجلس:دولت ناگزیر به تعامل با حوزه های علمیه است

میر تاج الدینی

حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: دولت برای تحقق منویات رهبری ناگزیر به تعامل و همفکری با حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، به تشریح ابعاد مختلف منویات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع کابینه دولت دهم پرداخت.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور رسالت دولت دهم را دوچندان خواهد کرد، اظهار داشت: حساسیت کار دولت دهم نباید در حوزه های سیاسی خلاصه شود، چراکه منویات اخیر رهبری دورنمای اصلی کار دولت را نشان داد.

عضو هیئت رییسه مجلس ادامه داد: دولت دهم در مواجهه با مشکلات و معضلات نظام، نباید شتابزده عمل کند، چراکه تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر تداوم صبر و شکیبایی دولت نهم در مواجهه با تهمت ها و تخریب هاست.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه دولت می تواند با توجه جدی به توصیه ‌های رهبری در رسیدن به اهداف سند چشم انداز نظام سرعت عمل داشته باشد، گفت: نباید دولت دهم در بهره مندی از نخبگان علمی در پیشبرد اهداف نظام غافل شود.

وی در ادامه با تاکید بر تعامل دولت و حوزه های علمیه گفت: نخبگان حوزوی، مراجع و علمای صاحب نظر حوزه های علمیه بهترین مرجع برای طراحی و تدوین الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت از سوی دولت دهم است.

حجت الاسلام میرتاج الدنی افزود: دولت باید باید توجه داشته باشد که دشمنان درصدد ایجاد شکاف میان دولتمردان و مراجع و همچنین حوزه های علمیه هستند، از این رو بی اعتنایی به توصیه علما و بزرگان حوزه بهانه را دست مخالفان دولت خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به توجه دولت دهم به تحقق شعار عدالت محوری اظهار داشت: توصیه‌های ده گانه مقام معظم رهبری، نگاه جامع و ارزنده ای برای دولت دهم محسوب می‌شود