تبیان، دستیار زندگی
مدیر سایت تبیان تبریز از طراحی ویژه نامه‌های لیلة القدر و فزت و رب الكعبه به مناسبت شب‌های پرفیض و بركت قدر و شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) خبر داد. امیر محمد مجتهدی افزود: این دو ویژه نامه كه در مؤسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان تبریز طراحی شده ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه نامه «لیلة القدر» و «فزت و رب الكعبه» در تبیان تبریز

ویژه نامه های لیله القدر و فزت و رب الکعبه

مدیر سایت تبیان تبریز از طراحی ویژه نامه‌های لیلة القدر و فزت و رب الكعبه به مناسبت شب‌های پرفیض و بركت قدر و شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) خبر داد.

امیر محمد مجتهدی افزود: این دو ویژه نامه كه در مؤسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان تبریز طراحی شده دارای مقالات متنوع در زمینه‌های مرتبط با شب‌های قدر می‌باشد كه با استقبال چشمگیری از سوی كاربران مواجه شده است.

وی تصریح كرد: ویژه نامه لیلة القدر دارای بخش‌های مقالات، معرفی كتاب، گالری صوتی، اعمال شب‌های قدر و احادیث و روایات در زمینه شب قدر می باشد و ویژه نامه فزت و رب الكعبه بخش‌های زندگینامه، مقالات، احادیث، معرفی كتاب، گالری صوتی، گالری تصویر و ادعیه و زیارات را داراست.

وی ادامه داد: هر كدام از عناوین استفاده شده خود مجموعه متنوعی از مقالات و اطلاعات سمعی و بصری است كه علاقمندان می توانند به سایت تبیان تبریز به آدرس www.tebyan-tabriz.ir مراجعه و از لینك های مختص به هر كدام استفاده نمایند و یا به صورت مستقیم از آدرس های ذیل استفاده نمایند.

گفتنی است، علاقمندان  می توانند ویژه نامه لیلة القدر را در آدرس مستقیم: www.tebyan-tabriz.ir/farsi/?pageID=198 و ویژه نامه فزت و رب الكعبه در آدرس مستقیم:  www.tebyan-tabriz.ir/farsi/?pageID=200  مشاهده نمایند.

تنظیم: هومن بهلولی