تبیان، دستیار زندگی
مدیر كل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به همراه چند تن از مدیران ارشد استانی از غرفه تبیان اردبیل در نمایشگاه علوم قرآنی بازدید كرد. در راستای برگزاری اولین نمایشگاه علوم قرآنی در نمایشگاه بین اللملی استان و حضور چشمگیر تبیان اردبیل در این نمایشگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید مدیركل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از غرفه تبیان

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن اردبیل

مدیر كل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به همراه چند تن از مدیران ارشد استانی از غرفه تبیان اردبیل در نمایشگاه علوم قرآنی بازدید كرد.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن اردبیل

در راستای برگزاری اولین نمایشگاه علوم قرآنی در نمایشگاه بین اللملی استان و حضور چشمگیر تبیان اردبیل در این نمایشگاه ،مدیر كل تبلیغات اسلامی به همراه چند تن از مدیران استانی از این غرفه بازدید كردند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن اردبیل  غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن اردبیل

در این بازدید فرماندار اردبیل،مدیر كل ارشاد اسلامی،مدیر كل اوقاف و امور خیریه،مدیر كل دفتر فنی،اعضای شورای شهر ضمن بازدید از این غرفه از نحوه عملكرد این واحد و خدمات ارائه شده در نمایشگاه اردبیل مطلع شدند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن اردبیل

لازم بذكر است تبیان اردبیل با ارائه اینترنت رایگان،نصب نرم افزارهای موبایلی قرآنی و دینی و علمی و نیز فروش سی دی های محصول تبیان با 25 در صد تخفیف و پخش رایگان نرم افزارهای تولیدی تبیان اردبیل در كنار پرینت و رایت مقالات سایت استانی با برگزاری مسابقه روزانه برای علاقمندان ،رضایت بازدیدكنندگان را به خود جلب نموده است.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن اردبیل

گفتنی است حضور و استقبال اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و روحانیون با خانواده هایشان از این گونه حركات فرهنگی و دینی و نصب نرم افزارها بر روی گوشی همراهشان و شركت در مسابقه تبیان اردبیل در این غرفه از نكات بارز این نمایشگاه بود.

تنظیم: هومن بهلولی