تبیان، دستیار زندگی
دکتر سید مهدی خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در اولین بازدید خوداز بخشهای مختلف مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور در قسمتهای تولید محتوای سایت تبیان که شامل بخشهای ورزشی، عربی، ادبی و هنری ،اجتماعی و انگلیسی می شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید ریاست سازمان تبلیغات اسلامی از ساختمان جدید تبیان


دکتر سید مهدی خاموشی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در اولین بازدید خوداز بخشهای مختلف مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور در قسمتهای تولید محتوای سایت تبیان که شامل بخشهای ورزشی، عربی، ادبی و هنری ،اجتماعی و انگلیسی می شد با روند کار و چگونگی انجام فعالیت ها بعد از انتقال به ساختمان جدید آشنا شدند.

در این بازدید کوتاه از مجموعه تبیان رضایی مشاور رئیس جمهور ، دکتر طالب پور مدیر عامل موسسه ، مهندس فرخ مدیر تولید و مهندس اسماعیلی عضو هیئت مدیره تبیان ایشان را همراهی می کردند .

ایشان با حضور در بخش ورزشی از روند کار پروژه های مختلف این گروه آشنا شدند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر خاموشی از آخرین خبرهای دنیای ورزش و برنامه بازی های ایران در مقدمات جام جهانی 2006 سؤال کردند و با پروژه جدید ارائه گلهای ورزشی که مقدمات آن در حال بررسی در بخش ورزشی بود مطلع شدند.

ایشان هم چنین از سایر گروه های کاری که شامل بخش های فنی، گرافیک، عضویت و مجتمع آموزشی می شد دیدن کردند و از نزدیک در جریان کار این گروهها قرار گرفتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه بازدید خود از مؤسسه تبیان با حضور در معاونت تولید و معاونت بازرگانی با همکاران این واحدها نیز دیدار کردند.