تبیان، دستیار زندگی
بازیكن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا گفت: در شب‌های احیا و قدر ماه مبارك رمضان تنها چیزی كه نمی‌توانستم باور كنم، این بود كه یك نفر دست به چنین اقدامی علیه من و شجاعی بزند........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نکونام: من یک مسلمانم

جواد نکونام

بازیكن ایرانی تیم فوتبال اوساسونا گفت: در شب‌های احیا و قدر ماه مبارك رمضان تنها چیزی كه نمی‌توانستم باور كنم، این بود كه یك نفر دست به چنین اقدامی علیه من و شجاعی بزند.

جواد نكونام در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی انتشار خبری مبنی بر اخراج او و شجاعی از باشگاه اوساسونا به دلیل حضور در كلوپی شبانه و درگیری گفت: در شب‌های قدر و احیا تنها چیزی كه نمی‌توانستم باور كنم، چنین كاری بود. یك نفر كه دلایلش برای من نامشخص است، سایت باشگاه اوساسونا را هك كرد. من زمانی متوجه این موضوع شدم كه خانواده‌ام و بسیاری از دوستانم با من تماس گرفتند. پس از اینكه در جریان این موضوع قرار گرفتم با مسوول روابط عمومی باشگاه تماس گرفتم و آنها هم خیلی زود مشكل را برطرف كرده و خبری كه با چنین مضمونی روی سایت قرار گرفته بود را برداشتند.من و مسعود با حضور در دفتر پلیس نسبت به این مساله شكایت كردیم و پلیس هم پیگیر این موضوع است.

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال

وی افزود: در تمرینات تیم حضور داشتیم و روز چهارشنبه هم دو جلسه با تیم تمرین خواهیم كرد. من 10 سال است كه در تیم ملی بازی كرده‌ام و با بیش از 10 مربی هم كار كرده‌ام. می‌خواهم بروید و از آنها بپرسید كه آیا من كوچكترین مساله اخلاقی داشته‌ام یا خیر؟ اگر آنها گفتند كه نكونام مشكل اخلاقی داشته همین حالا فوتبال را كنار خواهم گذاشت. كسی كه دست به چنین اقدامی زده باید می‌دانست كه انتخابش اشتباه بوده است. این یك شوخی بی‌مزه بود كه چند ساعت من و خانواده‌ام را نگران كرد و من قطعا از كنار این موضوع نخواهم گذشت و شكایتم را پیگیری می‌كنم.

نكونام افزود: برای كسب آبرو زحمت كشیده‌ام اما، متاسفانه یك نفر با اهدافی نامشخص دست به چنین كاری زده است. او می‌دانسته كه در كشور ما در چه زمینه‌هایی مردم حساس‌ هستند. من یك مسلمانم و می‌دانم كه در اسپانیا نماینده‌ی مردم كشورم هستم. در اسپانیا من را به عنوان یك ایرانی مسلمان می‌شناسند به همین خاطر كاملا مراقب رفتارم هستم اما، به هر حال نمی‌شود با آدم‌هایی كه ذهن آلوده دارند، كار كرد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری