تبیان، دستیار زندگی
سریال «امپراتور بادها» مراحل پایانی ترجمه را به سفارش شبكه سه سیما پشت سر می‌گذارد و قسمت‌های جدید مجموعه «هشدار برای كبرا 11» شبكه تهران نیز طی یكی دو هفته آینده آماده پخش می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«امپراتور بادها» در شبکه سه سیما

امپراطور بادها

دوبله‌ شده‌ی قسمت‌های جدید «هشدار برای كبرا 11» پخش خواهد شد

سریال «امپراتور بادها» مراحل پایانی ترجمه را به سفارش شبكه سه سیما پشت سر می‌گذارد و قسمت‌های جدید مجموعه «هشدار برای كبرا 11» شبكه تهران نیز طی یكی دو هفته آینده آماده پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ترجمه سریال كره‌یی «امپراتور بادها» تا پایان ماه مبارك رمضان به اتمام می‌رسد. این سریال اكنون وارد مراحل آماده‌سازی برای دوبله و پخش شده است.

«امپراتور بادها» (The Kingdom Of The Winds) را كانگ ایل سو در سال 2008 در 36 قسمت ساخته است. در این سریال سونگ این گوك بازیگر سریال «افسانه جومونگ» و «امپراتور دریا» در نقش شاهزاده موهیول، چوی جانگ ون (شاهزاده یئون)، پارك‌ گان هیونگ (دوجین) و جانگ جین یانگ (پادشاه یوری) بازی می‌كنند.

هشدار برای کبری 11

«امپراتور بادها» محصول شبكه KBS است و برنده چهار جایزه از این شبكه شده است كه از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مرد برای سونگ ایل گوك اشاره كرد.

«امپراتور بادها» درباره‌ی زندگی نوه جومونگ (موهیول) است كه از بدو تولد سرنوشت عجیبی پیدا می‌كند.

گفتنی است قسمت‌های جدید «هشدار برای كبرا 11» در حالی یكی - دو هفته آینده روی آنتن می‌رود كه به علت طولانی شدن فرایند خرید و آماده‌سازی این مجموعه، مدتی این سریال آلمانی تكراری پخش می‌شود.

ناصر طهماسب - مدیر دوبلاژ «هشدار برای كبرا 11» است و جلال مقامی، ژرژ پطرسی، سعید مظفری، كیكاووس یاكیده، وحید منوچهری و افشین زینوری به جای نقش‌های اصلی آن در مقاطع مختلف پخش این سریال گویندگی كرده‌اند.

ساخت «هشدار برای كبرا 11» از سال 1996 آغاز شده و تاكنون ادامه پیدا كرده است. اردوگان آتالای - بازیگر ترك‌تبار - تنها بازیگر ثابت «هشدار برای كبرا 11» - است. ورنه اشتینك و گیدئون بوركهارد از دیگر بازیگرانی بوده‌اند كه نقش مقابل او را بازی كرده‌اند.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی