تبیان، دستیار زندگی
یكصد دعا از امام موسی‌ كاظم(ع) در كتابی با عنوان «صحیفه كاضمیه» با گردآوری حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا غیاثی‌كرمانی از سوی انتشارات سروش برای سومین بار تجدید چاپ شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«صحيفه كاظميه» و يكصد دعا از امام موسي كاظم(ع)
صحیفه كاظمیه و یكصد دعا از امام كاظم(ع)

يكصد دعا از امام موسي‌ كاظم(ع) در كتابي با عنوان «صحيفه كاضميه» با گردآوري حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدرضا غياثي‌كرماني از سوي انتشارات سروش براي سومين بار تجديد چاپ شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، نوشتار حاضر به پيشنهاد آيت‌الله حسن‌زاده عاملي درباره دعاهاي امام موسي كاظم(ع) در موضوعات مختلف تهيه و تدوين شده است.

اين مجموعه مباحث فقهي، اخلاقي، ‌اجتماعي و همچنين دعاهاي امام موسي كاظم(ع) در روز مبعث، روز اول ماه رمضان، دعاهاي روزهاي هفته، دعاي حاجت، دعاي دفع بلا، دعاي طواف نيابتي، دعاي روز عرفه و دعاي سعي صفا و مروه را دربردارد.

دعاي ايام تشريق از جمله ادعيه ارزشمندي هستند كه در اين كتاب با استناد به روايات گردآوري شده و جاي گرفته‌اند. در فرازي از دعاي سعي صفا و مروه آمده است: «اللهم اني اسئلك حسنُ الظن بك في كل حال و صدق النية في التّوكّل عليك.»

چاپ سوم کتاب «صحیفه کاظمیه» در شمارگان  3000 نسخه، قطع وزیری، 296 صفحه و بهاي 50000 ریال از سوی انتشارات سروش روانه بازار کتاب شده است.