تبیان، دستیار زندگی
ی ساخته شده است وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی رضایت بخش است دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال و بازیكنی كه جام جهانی را به عنوان كاپیتان تجربه كرده است، وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی را بسیار خوب ارزیابی كرد. احمدرضا عابدزاده اظه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدرضا عابدزاده:

تیم ملی برای شركت در جام جهانی ساخته شده است
وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی رضایت بخش است


دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال و بازیكنی كه جام جهانی را به عنوان كاپیتان تجربه كرده است، وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی را بسیار خوب ارزیابی كرد.

احمدرضا عابدزاده اظهار كرد: با توجه به این كه تیم ملی برای حضور در جام جهانی تلاش می‌كند نباید روی یك قسمت انگشت گذاشت و آن را برتر از بخش‌های دیگر تیم دانست، برای بالا بردن روحیه‌ی اعضا تیم باید همه‌ی آنها را یكجا و یك تیم محسوب كرد.

وی با بیان اینكه وضعیت دروازه‌بان‌های تیم ملی رضایت بخش است، افزود: تمام دروازه‌بان‌هایی كه به تیم ملی دعوت شده‌اند از جمله میرزاپور، رحمتی و محمدی هر یك از دروازه‌بانان خوب لیگ هستند و نمی‌توان گفت كه كدام یك بهتر از بقیه است، همه خوب كار می‌كنند و ما باید تنها برای حضور در جام جهانی تلاش كنیم. البته بهترین فردی كه می‌تواند در این زمینه اظهارنظر كند مربی تیم ملی است كه قریب 3 سال و نیم با تیم مشغول تمرین كردن است و خود او این افراد را انتخاب كرده است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی با تاكید بر این كه دیدارهای پیش روی تیم ملی بسیار سخت است خاطر نشان كرد: همه با هم باید برای رساندن تیم ملی به جایگاه واقعی خود تلاش كنیم و تمام بازیكنان به یك تیم و یك نفر تبدیل شوند تا دیدارهای پیش رو را با موفقیت به پایان برسانیم. در صورت تلاش به رحتی می‌توان مقابل حریفان به پیروزی رسید.

مربی تیم استقلال اهواز با اشاره به این كه این تیم روز پنجشنبه بعدازظهر به سمت كشور امارات عزیمت می‌كند تصریح كرد: تیم استقلال اهواز تا پنج شنبه صبح در اهواز تمرین می‌كند سپس راهی امارات شده و هفت تا ده روز در باشگاه ایرانیان این كشور اردو می‌زند و چند بازی تداركاتی را انجام می‌دهد.

وی در ادامه گفت: در نیم فصل دوم امیدواریم كه بتوانیم علیرغم كسب امتیازات لازم در خانه در بیرون از خانه نیز نتایج مطلوب را كسب كرده و به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه شویم.