تبیان، دستیار زندگی
علی نیكان قمی درحاشبه بازدید از نمایشگاه قران كریم وحضور در غرفه تبیان و بازید از دستاوردهای این موسسه افزود:اینكه ما در نمایشگاه قران تنها چند كتاب و نرم افزار را در غرفه نمایش دهیم كافی نیست بلكه باید غرفه پاسخ به شبهات با كادری قوی در این نمایشگاه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور فرماندار قم در غرفه تبیان در دومین نمایشگاه قرآن کریم

فرماندار قم: روحانیت باید به سوالات و شبهات جوانان پاسخ دهند

بازدید فرماندار قم از غرفه تبیان

فرماندار قم گفت: روحانیت باید در حاشیه نمایشگاه قرآن كریم به شبهات پیچیده ای كه دشمنان برای نسل جوان ایجاد كرده اند، پاسخ دهند.

بازدید فرماندار قم از غرفه تبیان

علی نیكان قمی درحاشبه بازدید از نمایشگاه قران كریم وحضور در غرفه تبیان و بازید از دستاوردهای این موسسه افزود:اینكه ما در نمایشگاه قران تنها چند كتاب و نرم افزار را در غرفه نمایش دهیم كافی نیست بلكه باید غرفه پاسخ به شبهات با كادری قوی در این نمایشگاه فعال شده و به سوالات جوانان پاسخ دهند.

وی اظهار داشت: مردم از این نمایشگاه ها توقع زیادی دارند و جوانان نیز دنبال پیدا كردن پاسخی برای شبهات و سوالات خود هستند و باید در هر غرفه نیز افراد روحانی آشنا به مسائل دینی و احكام حضور داشته باشد.

نیكان قمی خاطرنشان كرد: نمایشگاه قرآن كریم در حرم حضرت معصومه (س) از اهمیت بالایی برخور دار است و باید این نمایشگاه در آینده به وسعت بیشتری برگزار شود.

بازدید فرماندار قم از غرفه تبیان

وی اظهار داشت: باید نمایشگاه از نظر محتوا برای نسل جوان قوی باشد و استان قم نیز این ظرفیت را دارد و مردم از ما انتظار دارند كه محصولات قوی را عرضه كنیم.

نیكان قمی خاطرنشان كرد: نمایشگاه ها و كسانی كه به عنوان غرفه دار حضور پیدا می كنند نباید دنبال تجارت باشند و هدف اصلی آنها ترویج فرهنگ قرآنی و خدمت به مردم باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری به دلیل كمبود امكانات نمایشگاه به صورت محدود برگزار شد ولی در سالهای آینده با حمایت مسئولان با كیفیت بهتری برگزار خواهد شد.

گزارش: سجاد صالحی

تنظیم: هومن بهلولی