تبیان، دستیار زندگی
اسان فردا "برگزار می شود برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور میهمانان 25 کشور در تهران هزار نمایشگاه کتاب در مساجد استان تهران حال ایرانمنش وخیم تر شد جشن "انجمن عکاسان فردا "برگزار می شود 18 آب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر هنری( 18 آبان)

18 آبان ماه همزمان با سومین سالگرد افتتاح "انجمن عکاسان فردا" است . به همین مناسبت روز 18 آبان همزمان با اذان مغرب مراسم ویژه ای با حضور عکاسان ، هنرمندان و اعضای انجمن مذکور در "خانه عکاسان ایران" برپا خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری حوزه هنری : در ادامه این مراسم شصت و ششمین دوره نمایشگاه های "خانه عکاسان ایران" که به نمایش آثار اعضای "انجمن عکاسان فردا" اختصاص دارد گشایش می یابد.

علاوه بر نمایش آثار اعضای انجمن مذکور در تالارهای شماره 1 و 2 "خانه عکاسان ایران" نمایشگاهی از آثار "مسعود حاج جعفری زاده" (از عضای قدیم انجمن) در تالار شماره 3 "خانه عکاسان ایران" برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است که به بهانه سالگرد افتتاح انجمن مذکورچند نمایشگاه دیگرنیز از آثار اعضای انجمن در فرهنگسرای دانشجو (20 لغایت 26 آبان ماه) فرهنگسرای ورزش (19 لغایت 27 آبان ماه) ، فرهنگسرای قانون (20 لغایت 25 آبان ماه) و نگارخانه آفتاب شهرستان کاشان (28 لغایت 30 آبان ماه ) برپا خواهد شد.

گفتنی است آثار ارائه شده در نمایشگاه های مذکور از طریق آدرس اینترنتی w ww .Iran Ipc.com قابل رویت می باشند.

برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور میهمانان 25 کشور در تهران

دهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم با حضور پنجاه میهمان از 25 کشور جهان در تهران گشایش می یابد . به گزارش رسیده ، مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم عصر یکشنبه آینده با حضور حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، احمد مسجد جامعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، جمعی از مدیران و مسوولان کشور و علاقمندان به فرهنگ و معارف قرآنی برگزار خواهد شد . نمایشگاه قرآن با حضور میهمانانی از کشورهای عربستان، تایلند، پاکستان، هند، فرانسه، ایتالیا، قرقیزستان، روسیه، ترکیه، بوسنی، یمن، سودان، تونس و ... برگزار خواهد شد . این نمایشگاه در بخش هایی چون نرم افزارهای قرآنی، بین المللی، آثار و فعالیتهای کودکان و نوجوانان، دانشجویی، جوانان، بانوان، فروش، ناشران قرآن، آثار مکتوب خادمان قرآن و بزرگداشت کاتبان قرآن کریم برگزار خواهد شد . در این نمایشگاه برنامه های متنوعی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه های قرآنی تواشیح، نمایش فیلم های مذهبی، برپایی میزگردهای تخصصی با حضور روحانیون کارشناسان و متخصصان علوم قرآنی و مراسم پرسش و پاسخ و ... اجرا می شود . گفتنی است، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از صبح روز دوشنبه 20 آبان تا پایان ماه مبارک رمضان ، آماده بازدید عموم خواهد بود.

هزار نمایشگاه کتاب در مساجد استان تهران

یک هزار نمایشگاه کتاب از روز گذشته و همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد استان تهران ، آغاز به کار کرد. "عزت الله واعظی"، معاون فرهنگ مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت و گو با "ایرنا" ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نمازگزاران را در مساجد از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد . "عزت الله واعظی" ضمن تشریح برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان افزود : این طرح در مساجد بزرگ تهران به طور دایمی و در سایر مساجد به صورت گردشی اجرا می شود.

حال ایرانمنش وخیم تر شد

به دلیل وخیم شدن حال "رضا ایرانمنش" بازیگر سینما و تلویزیون ، مرخص شدن او از بیمارستان به تعویق افتاد.

علیرضا سجادپور با بیان این مطلب گفت : امیدواریم با امکانات موجود، مداوای ایرانمنش در ایران به سرانجام برسد و نیازی به اعزام او به خارج از کشور نباشد.

گفتنی است ، معاونت سینمایی وزارت ارشاد اعلام کرده است که هزینه درمان ایرانمنش را در داخل و خارج کشور به طورکامل می پردازد.