تبیان، دستیار زندگی
فوتبال باشگاه هاى انگلیس - پیروزى آرسنال مقابل نیوکاسل تیم آرسنال با پیروزى مقابل تیم نیوکاسل همچنان پس از تیم چلسى در رده دوم مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر انگلیس باقى ماند. به گزارش خبرگزارى رویترز از لندن ،تیم آر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی رئال مادرید و آرسنال


فوتبال باشگاه هاى انگلیس - پیروزى آرسنال مقابل نیوکاسل

تیم آرسنال با پیروزى مقابل تیم نیوکاسل همچنان پس از تیم چلسى در رده دوم مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر انگلیس باقى ماند.

به گزارش خبرگزارى رویترز از لندن ،تیم آرسنال دراین دیدار کهیکشنبه شب در ورزشگاه هایبورى شهر لندن برگزار شد ، با تک گل دقیقه ??

" دنیس برگ کمپ " از سد تیم نیوکاسل گذشت .

نتایج مسابقات فوتبال باشگاه هاى آلمان

هفته هجدهم از مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى آلمان/ بوندسلیگا/ یکشنبه شب با برگزارى دو دیدار به پایان رسید و در آن تیمبایرلورکوزن بر تیم هانوفر چیره شد و یک دیدار به تساوى انجامید.

به گزارش خبرگزارى رویترز از فرانکفورت ، تیم بایرلورکوزن دیشب با?گل بر تیم هانوفر چیره شد.

" ورونین " دردقیقه ?? ، " برباتوف "?? و " فرىیر "?? براى تیمبایرلورکوزن در این دیدار گلزنى کردند.

در دیگر دیدار دیشب تیم بوخوم مقابل تیم هرتابرلین به تساوى? بر?رسید.

فوتبال باشگاه هاى اسپانیا- رئال مادرید همچنان دوم است

تیم رئال مادرید با پیروزى مقابل تیم رئال مایورکا همچنان پس از تیمبارسلونا در رده دوم مسابقات فوتبال قهرمانى دسته اول باشگاه هاى اسپانیاباقى ماند.

به گزارش خبرگزارى رویترز از مادرید ، تیم رئال یکشنبه شب در ورزشگاهسانتیاگو برنابئو شهر مادرید مقابل تیم رئال مایورکا به برترى? بر یک

رسید.

" فیگو " دردقیقه ?? از روى نقطه پنالتى ، " ساموئل "?? و " سولارى"?? گلهاى تیم رئال مادرید را در این دیدار به ثمر رساندند و" کامپانو"+?

در دقیقه ?? تک گلایم رئال مایورکا را به ثمر رساند.

در سایر دیدارهاى دیشب تیم سوىیا? بر صفر بر تیم آلباسته چیره شد ،دیپورتیوولاکرونا? بر یک بر تیم اسپانیویل غلبه کرد ، ختافه ? بر صفر

رئال سوسیه داد را برد ، لوانته ? بر یک بر تیم رئال سوسیه داد فائق آمد ،مالاگا با یک گل بر تیم آتلتیکو مادرید پیروز شد ، رئال بتیس ? بر صفرنومانسیا را برد و ویارئال? بر یک از سد تیم والنسیا گذشت .