تبیان، دستیار زندگی
سپولیس کاویانپور مخفیانه پا به توپ شد از روزی که در اردوی تیم ملی مصدوم شد و یک روز قبل از پرواز ملی پوشان به چین جا ملت های آسیا را از دست داد، رفتارش کاملاً مرموزانه اما جدی شده است. اولین کاری که کرد تغییر دادن شماره تلفن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قبل از حضور در تمرینات پرسپولیس

کاویانپور مخفیانه پا به توپ شد


از روزی که در اردوی تیم ملی مصدوم شد و یک روز قبل از پرواز ملی پوشان به چین جا ملت های آسیا را از دست داد، رفتارش کاملاً مرموزانه اما جدی شده است.

اولین کاری که کرد تغییر دادن شماره تلفن همراهش و سکوت محض بود و اولین اقدامی که توجه همه را جلب کرد عمل جراحی مخفیانه حامد کاویانپور بود تا جایی که روزنامه ها و خبرگزاری های ورزشی کشورمان که ماشاء الله تعدادشان یکی، دو تا نیست چهار روز بعد خبر جراحی ملی پوش کشورمان را منتشر کردند.

شماره ده پرسپولیس که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بعد از مدت ها نقاب از روی چهره اش برداشت و در یک مکان عمومی ظاهر شد چهار روز پیش پا به توپ شد اما دور از چشم همگان و باز هم مخفیانه!

حامد کاویانپور که یک ماه پیش وعده حضور در تمرینات پرسپولیس را داده بود این بار تصمیم گرفته که روز سه شنبه به ورزشگاه کارگران بیاید و به قول معروف با نشان دادن میزان آمادگی اش همه آنهایی که از بهبودی اش نا امید شده اند را میخکوب کند.

او وقتی با تماس تلفنی ما غافلگیر می شود حرف های تازه یی برای گفتن دارد. اولین سوالی که پاسخگویش می شود علت حضور در ورزشگاه آزادی بود: "وظیفه ام بود که بیایم. من قصد داشتم برای تماشای بازی با فولاد به آزادی بروم اما خدا را شکر چنین کاری نکردم چون آن وقت ممکن بود خیلی ها بگویند پا قدم حامد بد بود. البته تمرینات فشرده و سنگینی که هر روز پشت سر می گذارم وقت استراحتی برایم باقی نمی گذارد که بخواهم همیشه برای تماشای بازی ها به استادیوم بیایم. هر چه بود خدا را شکر روز پنجشنبه پرسپولیس برد و من هم با خوشحالی استادیوم را ترک کردم."

اما کاویانپور علی رغم حضور در ورزشگاه آزادی به رختکن پرسپولیس نرفت: "نخواستم مزاحم شوم. البته من تلفنی با اکثر بچه ها در تماس هستم و حتی شب قبل از بازی با پژمان، جواد و رضا جباری صحبت کردم. علی آقا هم از وضعیت من با خبر است ولی متاسفانه اصلاً نمی شود پیدایش کرد."

حامد آخرین وضعیت خودش را این گونه اعلام می کند: "خوبم. مدت ها است روزی 6 ساعت تمرین می کنم. آقای کماسی کاملاً از وضعیتم با خبر است و فکر می کنم هر روز به علی آقا گزارش می دهد. ضمناً من از روز سه شنبه کار با توپ را شروع کردم و الان سه جلسه یی می شود که بعد از مدت ها کار با توپ را آغاز کرده ام."

کاویانپور بدجوری ما را غافلگیر می کند. می پرسیم: چه کار می کنی و کار با توپ را زیر نظر چه کسی انجام می دهی؟! وقتی این حرف ها را می شنود با خنده می گوید: "زیر نظر آقای حامد کاویانپور تمرین می کنم. بغل پا، روپایی، استپ، کار چرخشی و از این جور تمرینات را انجام می دهم."

سوال دیگری که ذهنمان را به خودش مشغول کرده دعوت از محرم نوید کیا به تیم ملی و ارتباط مداوم برانکو ایوانکوویچ با این بازیکن و بی خبری محض سرمربی تیم ملی از حامد کاویانپور است. آیا حامد از این وضعیت دلخور است: "نه بابا! این حرف ها چیه. اولاً اینکه من دو ماه و نیم بعد از محرم عمل کردم و دوم اینکه روز پنجشنبه هم آقای برانکو را دیدم. ایشان برخورد خیلی خوبی با من داشت و صحبت هایی که کردند همه اش روحیه بخش بود. من اگر سالم و آماده باشم هیچ مشکلی ندارم و مطمئن باشید که آقای برانکو هم از وضعیت من بی خبر نیست. اگر بازی کنم او حتماً عملکردم را زیر نظر می گیرد. بنابر این همه چیز به خودم بستگی دارد!"

اینجور که پیدا است حامد می خواهد در بازی ایران و ژاپن پیراهن تیم ملی را بر تن کند. او در پاسخ به آخرین سوال با خنده می گوید: "کوتا آن موقع! من از روز سه شنبه در تمرینات پرسپولیس شرکت می کنم و از 20 روز دیگر استارت جدی ام را شروع می کنم. در مجموع هر بازیکنی که جای من باشد برای بازگشت به تیم ملی لحظه شماری می کند اما من به جای این کارها دارم تلاش می کنم تا به سطح مطلوبی از آمادگی برسم. ان شاء ا... که همه چیز خوب پیش می رود!"