تبیان، دستیار زندگی
یکی از مسائل چند سال اخیر بحث باشگاه پرسپولیس است که برخی آن را پرسپولیس و برخی پیروزی صدا می کنند اما .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس دو تا شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران

یكى از مسائل چند سال اخیر بحث باشگاه پرسپولیس است كه برخى آن را پرسپولیس و برخى پیروزى صدا مى كنند اما حسن بیادى عضو پیشین هیأت مدیره پرسپولیس این دو را، دو باشگاه جدا مى داند.

باشگاه پیروزى در حال حاضر با مدیر عاملى عباس انصارى فرد و توسط دولت اداره مى شود. البته همین باشگاه پیروزى هم مدعیانى خصوصى همچون محلوجى و عابدینى دارد.

بیادى در این خصوص گفت: باشگاه پرسپولیس خصوصى بوده و متعلق به فردى به نام وفایى است اما باشگاه پیروزى همین باشگاهى است كه توسط دولت اداره مى شود.

بیادی عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه پرسپولیس

وى ادامه داد: باشگاهى كه اكنون در لیگ برتر فعالیت مى كند و مدیر عامل آن عباس انصارى فرد است، باشگاه پیروزى نام دارد كه توسط دولت اداره مى شود و مدعیانى خصوصى چون محلوجى و عابدینى را دارد اما باشگاه آقاى وفایى پرسپولیس نام دارد و به طور خصوصى اداره مى شود.

بیادى تأكید كرد بنده در كنار آقاى وفایى طى روزهاى آینده در یك كنفرانس مطبوعاتى با حضور اصحاب رسانه در خصوص فعالیتها و باشگاه پرسپولیس كه به صورت خصوصى اداره مى شود توضیحات كاملى را ارائه خواهیم كرد تا مردم نیز از جزئیات امور آگاهى پیدا كنند. عضو سابق هیأت مدیره پرسپولیس كه به نظر مى رسد یكى از اعضاى اصلى و بنیانگذاران پرسپولیس جدید باشد، اضافه كرد: باشگاه پرسپولیس با مالكیت آقاى وفایى ابتدا در چند رشته مثل بسكتبال و والیبال فعالیت خواهد كرد و به مرور زمان تلاش خواهیم كرد فعالیت آن را گسترش دهیم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری