تبیان، دستیار زندگی
سری جدید برنامه 90 به احتمال بسیار زیاد از سی ام شهریور ماه پخش خواهد شد .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش برنامه 90 از سی شهریور

برنامه نود

سری جدید برنامه 90 به احتمال بسیار زیاد از سی ام شهریور ماه پخش خواهد شد.

برنامه 90 كه پربیننده ترین برنامه صدا و سیما به حساب می آید به واسطه افزایش خط قرمزها و برخی محدودیت ها به رغم شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر پخش نشد ولی پس از كش و قوس های فراوان عادل فردوسی پور با مسوولان شبكه سوم سیما به توافق رسید كه با تهیه دكور جدید و همچنین در نظر گرفتن آیتم های جدید برنامه 90 را هر چه زودتر روی آنتن ببرد.

طی این مدت نیز در چند نوبت اعلام كرد كه برنامه90 از دو یا سه هفته دیگر شروع بكار خواهد كرد اما این جمله تكراری ظاهرا قرار است دیگر تكرار نشود چرا كه برنامه 90 در صورتی كه چالش جدیدی بین عادل فردوسی پور و مسوولان شبكه سوم سیما رخ ندهد از سی ام شهریور ماه پخش خواهد شد.

در واقع و برخلاف برداشت افكار عمومی باید گفت مسوولان شبكه سوم سیما رغبت بسیار زیادی داشتند كه برنامه 90 همچون گذشته و حتی یك هفته قبل از شروع رقابت های لیگ روی آنتن برود اما عادل فردوسی پور به واسطه افزایش محدودیت ها و خط قرمزها حاضر به پخش برنامه ای كم محتوا نبود تا اینكه او در جریان مذاكره با مسوولان شبكه سوم به توافقاتی دست یافت كه منجر به تامین بودجه برای ساخت دكور جدید و برنامه ریزی برای پخش سری جدید شد.

فردوسی پور و برنامه نود

گفته می شود فردوسی پور از یكماه پیش تاكنون برنامه ویژه ای برای پخش سری جدید برنامه 90 را آغاز كرده و قصد دارد سی ام شهریور با شكل و شمایلی جدیدتر برنامه 90 را تهیه و اجرا كند.

از سوی دیگر خلاء عدم پخش برنامه 90 طی هفته های گذشته تا حد زیادی احساس شد به گونه ای كه هیچ كس نمی داند میزان اشتباهات داوری در 4 هفته اول رقابت های لیگ برتر به چه میزان بوده است. همین موضوع باعث شده تا مسعود عنایت رئیس كمیته داوران قویا از عدم وجود هیچ مشكلی طی 4 هفته گذشته خبر دهد.

همچنین بسیاری از رخدادها، جنجال ها و مسائل حاشیه ای باشگاه ها، مربیان، بازیكنان و رقابت های لیگ برتر و تیم ملی ایران نیز در سایه عدم پخش برنامه 90 پنهان مانده است.

به گونه ای كه برخی تیم ها، بازیكنان و مربیان احساس امنیت بیشتری نسبت به گذشته كرده‏اند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری