تبیان، دستیار زندگی
معاون رییس جمهور و رییس جدید سازمان تربیت بدنی عصر دیروز شنبه) به اتفاق محمد علی آبادی در جلسه معاونان سازمان حضور یافت ...............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استارت رئیس سازمان ورزش

سعیدلو و علی آبادی

معاون رییس جمهور و رییس جدید سازمان تربیت بدنی عصر دیروز (شنبه) به اتفاق محمد علی آبادی در جلسه معاونان سازمان حضور یافت.

در این جلسه از سوی علی آبادی، معاونان سازمان تربیت بدنی به سعیدلو معرفی شدند تا در ادامه جلسه، رییس جدید سازمان تربیت بدنی به ایراد سخن پرداخته و نقطه نظرات خود را با معاونان سازمان در میان بگذارد.

این مراسم به نوعی مراسم تودیع و معارفه غیر رسمی محمد علی‌آبادی رییس پیشین سازمان تربیت بدنی و علی سعیدلو رییس جدید این سازمان بود.

مراسم تودیع و معارفه رسمی روسای قدیم و جدید سازمان تربیت بدنی طی مراسمی برگزار خواهد شد.

رییس جمهور سوم شهریور در حكمی علی سعیدلو را به سمت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی منصوب كرد.

بر اساس این گزارش علی‌آبادی به عنوان رییس كمیته ملی المپیك همچنان در ورزش به انجام وظیفه خواهد پرداخت.

راه افتخار آمیز دولت در ورزش ادامه می یابد

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی ابراز امیدواری كرد كه با كمك و همراهی جامعه بزرگ ورزش و با رفع كمبودها و نقاط ضعف، راه افتخارآمیز دولت دكتر محمود احمدی نژاد در ورزش را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

سعیدلو رئیس جدید سازمان ورزش

به نقل از ایسنا، علی سعیدلو كه عصر دیروز به اتفاق محمد علی آبادی در نشستی با معاونان و مدیران كل سازمان تربیت بدنی شركت كرده بود، طی سخنانی از تلاش های محمد علی آبادی به نیكی یاد كرد و گفت: با لطف خدا و مساعی تمام خدمتگزاران صدیق و بی ادعا، دولت نهم در كلیه بخش ها و به ویژه ورزش شاهد موفیقت ها و دستاوردهای ارزشمندی بود كه جا دارد ضمن تشكر و تقدیر از زحمات علی آبادی و همكارانشان در سازمان تربیت بدنی تاكید كنم كه این راه با قدرت بیشتر و رفع نقاط ضعف احتمالی و كمبودها ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به سابقه دوستی دیرینه اش با علی آبادی از وی بعنوان مدیری قوی و خستگی ناپذیر نام برد و تصریح كرد: بی شك تغییر و تحولات در همه بخش ها امری طبیعی است و معتقدم علی آبادی در طول مدیریت 4 ساله خود در ورزش خوب و موفق عمل كرد. در حقیقت دولت نهم با پیگیری‌های مثبت و موثر وی اصلا در ورزش كم نگذاشت تا امروز با فراهم شدن امكانات و توسعه زیر ساخت ها در جای جای كشور، ورزش ایران از این حیث در شرایطی خوب و قابل قبول قرار بگیرد.

سعیدلو در عین حال ابراز امیدواری كرد كه در جهت توسعه بیش از پیش ورزش، همچنان از تجارب و همكاریهای موثر علی آبادی بهره مند شود.

رییس جدید سازمان تربیت بدنی با اشاره به انتظار مردم و مسوولان از جامعه ورزش كشور، از تمام معاونان و مدیران سازمان تربیت بدنی خواست در جهت تحقق اهداف كلان دولت دهم در ورزش، با قدرت به كار خویش ادامه دهند.

وی در پایان صحبت های خود اعلام كرد كه طی روزهای آینده جلسات تخصصی را با هر یك از معاونان و مدیران ستادی سازمان برگزار خواهد كرد تا در جریان ریز برنامه های بخش های مختلف قرار گرفته و آنها را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

علی آبادی رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی

پیش از صحبت های سعیدلو، محمد علی آبادی با تبریك انتخاب علی سعیدلو و آرزوی موفقیت برای وی، تصریح كرد: بی شك جامعه ورزش با قدرت هر چه بیشتر رییس جدید سازمان را در جهت پیشبرد امور همراهی خواهد كرد و در اینجا وظیفه خویش می دانم از تلاش و خدمات صادقانه تمام همكارانم در مجموعه ورزش در طی 4 سال گذشته تقدیر و تشكر كنم.

علی آبادی افزود: برنامه های ورزش با قوت در حال اجراست و بطور مسلم با حضور سعیدلو این برنامه ها با قدرت و جدیت بیشتری به اجرا در خواهند آمد و بنده نیز از هیچ تلاش و كوششی در جهت توسعه ورزش كشور دریغ نخواهم كرد.

در ادامه این نشست هر یك از معاونان و مدیران كل سازمان تربیت بدنی ضمن عرض خیر مقدم به علی سعیدلو و ارایه توضیحاتی راجع به برنامه های به اجرا در آمده و در دست اجرا ، از خدمات علی آبادی در طول 4 سال فعالیت در ورزش كشور تقدیر و قدردانی كردند.

زمان جلسه تودیع و معارفه محمد علی آبادی و علی سعیدلو متعاقبا اعلام خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری