تبیان، دستیار زندگی
نرم‌افزار جامع معجم قرآن کریم پیرامون معاد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با 5 سال تحقیق و پژوهش عرضه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم‌افزارجامع معجم قرآن کریم پیرامون معاد
نرم افزار

نرم‌افزار جامع معجم قرآن کریم پیرامون معاد در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با 5 سال تحقیق و پژوهش عرضه شده است.

علی مسعودی مسئول غرفه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی به مرکز خبر حوزه گفت:  2600 مقاله با موضوعات معاد و تفسیر بر پایه الله محوری در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده و این مقالات به صورت مستقیم و غیرمستقیم، موضوع معاد را بررسی کرده‌اند.

مسئول ارتباطات موسسه امام خمینی افزود: این  موسسه با 150 عنوان پایان‌نامه 200 عنوان کتاب در زمینه علوم قرآنی و معارف اسلامی در نمایشگاه شرکت کرده است.

وی با انتقاد از ضعف اطلاع‌رسانی در نمایشگاه افزود: یک استاد ایرانی از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا به همراه خانواده‌اش برای بازدید آمده بود و گله داشت که یک دستگاه اینترنتی برای جستجو وجود ندارد، و از همه فروشندگان در خصوص کتاب مورد نظرش سئوال می‌کرد، در حالی که این مشکل با یک دستگاه کامپیوتر که لیست تمام کتاب‌های موجود در نمایشگاه را داشته باشد رفع می‌شود.

وی با اعلام اینکه در بسیاری از موارد اطلاع‌رسانی باعث فروش می‌شود می‌گوید: بسیار از افراد که به غرفه نمایشگاه مراجعه می‌کنند اما پس از آنکه از ماهیت کتاب باخبر می‌شوند تمایل به خرید آن را دارند و باید به غرفه‌های فروش مراجعه کنند این امر برای مراجعه‌کنندگان دشوار است.

مسئول غرفه موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه مجازی امام خمینی گفت: برای اولین با و به منظور حضوری متفاوت با سایر دستگاه‌ها  آموزش معارف قرآنی را به صورت اینترنتی تا سطح کارشناسی ارایه می‌دهیم.

علی مسعودی با تاکید بر اینکه حضور در نمایشگاه باید نوآوری و خلاقیت داشته باشد گفت: اگر نوآوری نباشد نمی‌توان جذابیت لازم را برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرد.

وی با اعلام اینکه از طریق دانشگاه مجازی امام خمینی، آموزش معارف قرآن به صورت اینترنتی تا سطح کارشناسی ارایه می‌شود گفت: داوطلبان تحصیل در این دانشگاه  بدون نیاز به اینترنت پرسرعت صدا، تصویر و متن درس را از اینترنت می‌گیرند.

مسعودی با اعلام اینکه برای این آموزش‌ها محدودیت سنی و مدرک تحصیلی وجود ندارد افزود: این خدمت به صورت رایگان ارایه می‌شود و تاکنون 250 نفر در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند در بین ثبت‌نام کنندگان علاقه‌مندان زیر دیپلم تا فوق‌دکترا و استاد دانشگاه وجود دارد.

وی آموزش را به دو زبان فارسی و عربی اعلام کرد و گفت: افرادی که در دانشگاه امام خمینی (ره) ثبت‌ نام می‌کنند از سراسر جهان هستند و آخرین امتحانات را در واتیکان، کانادا و انگلیس برگزار کرده‌ایم.