تبیان، دستیار زندگی
در آستانه سال تحصیلی جدید، هم اندیشی استادان حوزه علمیه اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هم اندیشی استادان حوزه علمیه اهواز برگزار شد
هم اندیشی

در آستانه سال تحصیلی جدید، هم اندیشی استادان حوزه علمیه اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هم اندیشی استادان مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز  با هدف بررسی راه‌کارها و برنامه‌های آینده این حوزه علمیه با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از استادان و مسؤولان این مدرسه علمیه برگزار شد.

در این هم‌اندیشی حجت الاسلام حاجتی، مسؤول دفتر نظارت و نمایندگی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در خوزستان، حجت الاسلام دسمی، معاون آموزش و تربیت نمسا و مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و تهران و حجت الاسلام فراقت، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به تشریح اهداف، برنامه ها و اقدامات آموزشی، فرهنگی و اداری ـ پشتیبانی این مدرسه در سال تحصیلی جدید پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام منصور یایا، استاد حوزه علمیه و حجت الاسلام سلیمانی فر، مدیر دارالتحقیق حوزه علمیه اهواز راهکارها، نظرات و پیشنهادات خود را به مدیریت و مسؤولان مدرسه علمیه امام خمینی ارائه کردند.

در پایان این هم اندیشی آیت الله موسوی جزایری پس از جمع بندی نظرات و پیشنهادات اساتید و تصویب منشور تحصیلی سال جدید، آن را برای اجرا به مدیریت، مسؤولان و اساتید این مدرسه ابلاغ کرد.