تبیان، دستیار زندگی
سهم من از آسمان دو پنجره کوچک است. سهم آسمان هم زیاد نیست؛ از تو فقط یک جای پای روشن در دل خود نگه داشته: خورشید که صبح قبل از باز کردن پلک سیاهی آرزو می کند کاش امروز مرا از مغرب بتاباند ... و من با همین سهم اندکم از آسمان، با همین دو پنجره تنگ با همین .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام نتایج مسابقه دل نوشته برای امام زمان سلام الله علیه

امام زمان

نیمه شعبان را که به یاد داری :

  1. سهم من از آسمان دو پنجره کوچک است. سهم آسمان هم زیاد نیست؛ از تو فقط یک جای پای روشن در دل خود نگه داشته: خورشید که صبح قبل از باز کردن پلک سیاهی آرزو می کند کاش امروز مرا از مغرب بتاباند ... و من با همین سهم اندکم از آسمان، با همین دو پنجره تنگ با همین دو چشم منتظر، حرکت آرام و خسته اش را از مشرق به مغرب می نگرم و با خودم می اندیشم: من زیر این آسمان کبود جز دو پنجره خالی چیستم؟ اگر او نباشد، اگر او نیاید جز "هـ" دو چشم، جز یک هیچ حقیر چیزی از این باقی نمی ماند.
  2. و صدای خسته مغرب آرام نجوا می کند: هستی هم بدون یک "هـ" دو چشم که به او خیره می شود هیچ نیست.
  3. امروز این پنجره های کوچک هستی است که رو به آسمان ولایت گشوده شده تا بارقه ای از نور آن خورشید درخشان را مشتاقانه دربر بگیرد و چشم های منتظر ماست که در هر کجا به دنبال نشانه ای از اوست. نشانه ای هرچند کوچک حتی به اندازه یک "هـ" دو چشم که اول "هستی" ایستاده .

از شما خواستیم تا دلنوشته های خود که خطاب به مولای مهربانمان حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف است برایمان ارسال کنیم .

امام زمان

قریب 70 نفر سرودند و نگاشتند و ما شرمسار که باز می باید دست به انتخاب بزنیم . انتخابی که به مراتب سخت تر از آنچه می پنداشتیم بود اما با اقرار به  قصور  در درک خلوص نگارنده سعی کردیم ویژگی های متنی را در اولویت قرار داده و مضامین ناب را در هر اثر جستجو کنیم و قلم سه تن از دوستانمان در تبیان را تقدیر کنیم . شکی نیست که نگاشته هایی که ما خواندیم در لحظات تکوینشان در قلب نگارنده هایشان به سمع و نظر مخاطب اصلی خود حضرت ولی عصر روحی و ارواح العالمین له الفداء رسیده و بسیار زودتر ازین ها پاسخ خود را گرفته اند . آنچه ما در اینجا تقدیر می کنیم همان وظیفه ای است که در زمان غیبت از جمله مسئولیت های شیعیان است : سرودن و نوشتن برای او .

دوستان عزیز توجه داشته باشید که چون مضمون مسابقه دلنوشته های شما بوده است اشعاری که با مضامینی دیگر اما وابسته به نیمه شعبان سروده شده بودند را به صفحه در انتظار یار ارجاع دادیم تا هر هفته با نام خود شما در سایت درج شوند و همه از آنها استفاده کنند.

  1. اما سه بر گزیده مسابقه :

  2. جناب آقای محسن رسولی نام کاربری :yas135
  3. جناب آقای ایمان چیت ساز
  4. و دوست عزیزی با نام کاربری gharib o tanha

برندگان این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات درباره ی نحوه دریافت جوایز خود با شماره تلفن 81200000  بخش مسابقات تماس حاصل نمایند و روند کار را جویا شوند .

به امید روزی که نامه وجودمان در محضر نورانی او خوانده شود و با لبخند رضایتش عظیم ترین هدیه کائنات را به ما ارزانی دارد.

آمین


صفحه ادبیات سایت تبیان