تبیان، دستیار زندگی
لابى رضا زاده : با احساسات مردم بازی نكنید مركز اطلاع رسانى ناجا : كلاهبردار می گفت ؛برادر رضازاده هستم روز گذشته مركز اطلاع رسانى فرماندهى انتظامى تهران بزرگ در گزارشی عنوان كرد ، شخصى كه با جعل عنوان حسین رضا زاده قهرمان و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در پی دستگیری حسین رضا زاده قلابى

رضا زاده : با احساسات مردم بازی نكنید
مركز اطلاع رسانى ناجا : كلاهبردار می گفت ؛برادر رضازاده هستم


روز گذشته مركز اطلاع رسانى فرماندهى انتظامى تهران بزرگ در گزارشی عنوان كرد ، شخصى كه با جعل عنوان حسین رضا زاده قهرمان وزنه بردارى جهان اقدام به كلاهبردارى مى كرد دستگیر شد.ه است.

?? دى ماه امسال چند مال باخته با مراجعه به كلانترى ??? تجریش ماموران را در جریان كلاهبردارى و جعل عنوان یك مجرم قرار دادند. شاكیان در شكایت خود ادعا كردند مردى با عنوان حسین رضا زاده قهرمان وزنه بردارى از آنها ??? میلیون تومان كلاهبردارى كرده است.ماموران در نخستین گام دو برادر این متهم را به نام هاى سهراب و مرتضى كه در این كلاهبردارى با او دست داشته اند دستگیر كردند.

پس از بررسى هاى مقدماتى پرونده همراه متهمان به اداره مبارزه با كلاهبردارى پلیس آگاهى فرستاده شد در تحقیقات كارآگاهان مشخص شد فردى به هویت جعلى دكتر آرمان رضا زاده به جهت شباهت نزدیك از لحاظ بدنى و چهره با حسین رضا زاده قهرمان معروف وزنه بردارى جهان با همكارى دو برادر خود اقدام به كلاهبردارى كرده است.ماموران سرانجام روز چهارشنبه هفته گذشته متهم را در گلپایگان شناسایى و دستگیر كردند.

این مسئبه از آنجا عجیب به نظر می رسد كه حسین رضا زاده قهرمان چندین دوره المیپیك و جهان شخصیتی شناخته شده و داری جایگاه ویژه در نزد همه ایرانیان و حتی دوستدارانش در جهان است. به صورتی كه در هنگام رای گیری عنوان برترین وزنه بردار قرن ، رجوع كاربران اینترنتی برای رای گیری ، پایگاه اینترنتی فدراسیون جهانی را مختل كرد.

حسین رضا زاده كه با شنیدن این خبر بسیار متعجب شده بود به خبرنگار ایپنا گفت : " واقعا عنوان مرا جعل كرده اند و رفته اند كلاهبراداری كرده اند؟!... نمی دانم چه بگویم... چطوری مرا جعل كرده اند ... من كه دیگر مشخص هستم و همه مرا دیده اند..."

رضا زاده در ادامه با خنده و شوخی می گفت : " اگر آنها توانسته اند كه مرا جعل كنند بیایند توی لیگ به جای من وزنه بزنند!.... شاید قهرمان هم شدند!... خدا را چه دیدند اگر آنها توانسته اند با عنوان من و فیزیك بدنی من اخاذی كنند ، شاید هم توانستند در مسابقات به جای من به میدان برونند..."

پهلوان می گفت و بلند بلند می خندید ... طور ی كه هیچگاه از او ندیده بودیم. اما یكدفعه جدی شد و تاكید كرد : " مردم به من لطف دارند . این جور آدم ها از لطف مردم و مهربانی آنها سواستفاده می كنند... نمی دانم چه بگویم. بدترین كار بازی با احساسات مردم است..."

خبر از سوی مركز اطلاع رسانى فرماندهى انتظامى تهران بزرگ منتشر شده بود.

مسوول مركز اطلاع رسانى فرماندهى انتظامى تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایپنا در این خصوص گفت : " البته این گفته شده این شخص ادعا داشته كه " حسین رضا زاده است ، صحیح نیست . وی عنوان كرده كه من برادر حسین رضا زاده هستم. پرونده در حال تكمیل است و پس از آن مسیر خود را طی می كند."