تبیان، دستیار زندگی
به گزارش روابط عمومی تبیان: با قطعی شدن تولیدمسابقه جدید و فراگیر در«شبکه یک سیما»، مراحل پیش تولید یکی از فراگیرترین ومدرنترین مسابقات تلویزیونی با بهرمندی ازامکانات دیجیتال با مشارکت «موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان» کلید خورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در بازدید مهندس برازش از تبیان قطعی شد:

فراگیرترین مسابقه تلویزیونی در شبکه یک سیما با مشارکت تبیان

بازدید مدیر شبکه یک از تبیان

به گزارش روابط عمومی تبیان: با قطعی شدن تولیدمسابقه جدید و فراگیر در«شبکه یک سیما»، مراحل پیش تولید یکی از فراگیرترین ومدرنترین مسابقات تلویزیونی با بهرمندی ازامکانات دیجیتال با مشارکت «موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان» کلید خورد.

بازدید مدیر شبکه یک از تبیان

چهارشنبه 11 شهریور ماه در بازدید مهندس برازش؛ مدیر شبکه یک سیما و حجه الاسلام و المسلمین رحیم زاده؛ مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی این شبکه به همراهی حسین فردرو کارگردان و تهیه کننده این مسابقه از تبیان،  شیوه اجراء و مشارکت نرم افزاری، محتوایی و اجرایی تبیان مورد بررسی و موافقت طرفین قرار گرفت.

هر چند عنوان این برنامه هنوز انتخاب نشده است، اما مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک از قطعی شدن حضور یکی از  مجریان توانا و مطرح تلویزیونی در این مسابقه با گرفتن موافقت مهندس ضرغامی برای استفاده در این مجری تلویزیونی خبر داد.

این مسابقه با هدف ارائه اطلاعات به جامعه به صورت مسابقه ای جذاب، تأثیرگذار، مهیج و دیدنی با امکانات بیشتر نسبت به ساختارهای مرسوم ومورد توجه در مسابقات تلویزیونی با تسهیل مشارکت بینندگان و میهمانان داخل سالن و امکان برگزاری آنلاین به صورت غیر حضوری اینترنتی و پیامکی  با قابلیت مشارکت ایرانیان داخل و خارج کشورطراحی شده، برخوردار از نوآوری های زیادی می باشد.

بازدید مدیر شبکه یک از تبیان

حسین فردرو کارگردان و تهیه کننده این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه در 50 قسمت 45 دقیقه ای و در شب های خاص 90 دقیقه ای تولید خواهد شد که ضمن رفع اشکالات مسابقه 101 نفر و خطاهای 303 با کمترین تشابه نسبت به مسابقات قبلی طراحی شده است.

وی ایجاد جذابیت های پر مخاطب و برخوردار از زیر ساخت های فرهنگی و در دسترس خانواده ها به صورت مسابقه ای تعاملی و با استفاده از آیتم های ترکیبی وجه تفاوت این مسابقه نسبت به دیگر مسابقات تلویزیونی دانست.

مهندس برازش در بازدید از تبیان با برشمردن سوابق آشنایی دیرین خود با دکتر طالب پور؛ مدیر عامل تبیان از همکاری تبیان در تولید مسابقه تلویزیونی استقبال نمودند.

گفتنی است دکتر طالب پور هفته گذشته نیز درجلسه مشترک با حجه الاسلام و المسلمین رحیم زاده؛ مدیر گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه یک سیما به همراه حسین فردرو؛ کارگردان و تهیه کننده تلویزیون با بر شمردن سوابق برگزاری مسابقات در سایت تبیان و بانک های متعدد سوالات این سایت، به دغدغه های خود نسبت به برگزاری مسابقات پر مخاطب و تاثیر گذار پرداختند.

گزارش :محمد رضا فرزین

تنظیم: هومن بهلولی