تبیان، دستیار زندگی
اگه دبیر علوم یا جغرافیا هستید و می خواهید بچه ها را به اردویی ببرید که هم علمی باشد هم تفریحی، اگه می خواهید هزینه اردو سر به فلک نکشد و در عین حال بچه ها را یک جای خوب ببرید،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملاقات با حیوانات

اگه دبیر علوم یا جغرافیا هستید و می خواهید بچه ها را به اردویی ببرید که هم علمی باشد هم تفریحی،

اگه می خواهید هزینه اردو سر به فلک نکشد و در عین حال بچه ها را یک جای خوب ببرید،

اگه برای یک اردوی نیم روزه ی داخل شهری برنامه ریزی کردید،

اگه برای اسکان و صرف میان وعده، یک فضای سبز و دور از هیاهوی شهر را در نظر دارید و ....

موزه دارآباد

مقاله‏ی امروز ما را بخوانید و بعد از برنامه ریزی برای حمل و نقل، تغذیه و بیمه بچه ها، خبر خوش "میریم اردو " را به آنها بگویید.

از درب که وارد می شوید. فضای سبز و هوای پاک محوطه روح آدم را تازه می کند. کمی که جلوتر می روید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید دقیقاً باید کجا برید!!! صدای جیغ و هیاهوی بچه ها را می شنوید که به طرف قفس حیوانات می دوند و از دیدن آنها ذوق زده شده اند. قفس مرغ های خانگی. تا به خودتان می آید و می خواهید بچه ها را جمع کنید می بینید رفتن سراغ قفس خرگوش ها و خلاصه ....

موزه دارآباد

درست حدس زدید. موزه طبیعت حیات وحش دارآباد. این موزه در سال 1372 افتتاح شده، سالن موزه دو طبقه است که شامل بخش های پرندگان و پستانداران با 6 سالن است. سالن ها به حیواناتی از قبیل انواع مارها، پرندگان، گوزن ها، سالن آهو و قوچ ها، پلنگ و شغال و آبزیان اختصاص داده شده است. در این سالن ها نوع کمیابی از پوست ببر را هم می‏توانید ببینید.

سالن 8 بخش پروانه ها، عنکبوت ها، رتیل ها و عقرب هاست.

این موزه کارگاه تاکسیدرمی هم دارد که بچه ها می توانند با تاکسیدرمی و نگهداری موجودات به صورت غیر زنده آشنا بشوند.

موزه دارآباد

از کتابخانه این محل هم می توانید بازدید کنید. این کتابخانه 15000 جلد کتاب در زمینه محیط زیست دارد.

یادتان نرود قبل از رفتن حتماً از طریق تلفن 22833081 الی 5 هماهنگی های لازم را با مسئولین موزه داشته باشید. چون تعداد بازدیدکننده ها زیاد است.

موزه دارآباد

موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد همه روزه به غیر از پنج شنبه و جمعه ها از ساعت 8:30 تا 20:30 پذیرای شما معلمین و دانش آموزان ساعی است.

آدرس: تهران، خیابان نیاوران – دارآباد – موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد.

هزینه هر نفر برای بازدید: 300 تومان