تبیان، دستیار زندگی
متن کامل صحیفه سجادیه همراه با تلاوت کامل و ترجمه گویایی از این كتاب ارزشمند دینی در قالب نرم افزار «دانشنامه جامع صحیفه سجادیه» در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ارايه نرم‌افزار دانشنامه جامع صحیفه سجادیه در مصلا
نرم‌افزار دانشنامه جامع صحیفه سجادیه در مصلا

متن کامل صحیفه سجادیه همراه با تلاوت کامل و ترجمه گویايي از اين كتاب ارزشمند ديني در قالب نرم افزار «دانشنامه جامع صحیفه سجادیه» در نمایشگاه قرآن عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از ستاد خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، متن 37 جلد ترجمه و 57 جلد شرح از اين اثر اعتقادي با امکان مقایسه ترجمه‌ها و شرح‌ها در قالب نرم‌افزار «دانشنامه جامع صحیفه سجادیه» در نمایشگاه قرآن در معرض ديد علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این نرم‌افزار در بردارنده موضوعاتی نظير روایات ابن مالک، ابن اشناس، ابن اشکیب و ابن الشیخ است. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به متن 131 جلد کتاب و مقاله درباره صحیفه سجادیه و تصاویر زیبا اشاره كرد.

تقدیر از 158 پایان‌نامه برتر دانشجویی از ديگر اتفاق‌هاي زيبايي است كه در هفدهمين نمايشگاه قرآن كريم رخ مي‌دهد.

بر اين اساس تا پایان ماه مبارک رمضان از 15 مقاله برتر دانشجویی در سه مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی پس از ارزیابی نهایی در بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، تقدیر خواهد شد.

به گفته دکتر رحیم قربانی، مدیر بخش دانشگاهی نمايشگاه، بخش دانشگاهی همه ساله برنامه ویژه‌ای را برای انتخاب پایان نامه‌های برتر را با هدف تشویق دانشجویانی که با موضوع قرآن و عترت پایان‌نامه می‌نویسند، در نمایشگاه قرآن برگزار می‌کند.

پایان‌نامه‌ها پس از ارزیابی کمی و کیفی از سوي هیات داوران مستقر در نمایشگاه قرآن در سه مرحله انتخاب می‌شوند و درمرحله پایانی 15 پایان‌نامه در مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی برتر برگزيده خواهند شد. درپایان ماه مبارک رمضان نیز جوایز نفیسی به پایان‌نامه‌های برتر اهدا می‌شود.

برگزاری هشتمین دوره انتخاب پایان‌نامه‌های دانشجویی فرصت مناسبی برای به‌دست آوردن موضوعات مهمی است که باید در دانشگاه‌ها بررسی شوند.

فراخوان جشنواره انتخاب پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی اردیبهشت ماه در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شد. قرار است با همکاری وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، چکیده پایان‌نامه‌ها به صورت مکتوب چاپ و منتشر شود.

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم تا 23 شهريور ماه از ساعت 16 تا 23 و روزهاي تعطيل از ساعت 14 تا 23 در مصلاي امام خميني(ره) پذيراي علاقه‌مندان است.