تبیان، دستیار زندگی
طرح تبلیغ طلاب ایثارگر و جانباز با همکاری حوزه علمیه و بنیاد شهید استان قم طراحی و اجرا می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح تبلیغ طلاب ایثارگر و جانباز در دستور کارقرار  گرفت
طرح تبلیغ، طلاب ،ایثارگر، جانباز

طرح تبلیغ طلاب ایثارگر و جانباز با همکاری حوزه علمیه و بنیاد شهید استان قم طراحی و اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضوانی نسب، مدیرکل امور طلاب حوزه علمیه قم از برگزاری نشست مشترک حوزه علمیه قم و بنیاد شهید استان قم خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین ملک‌دار معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه قم و آقای پورامینی رییس بنیاد شهید استان قم، مسائل و مشکلات طلاب ایثارگر، جانباز و شاهد را مورد بررسی قرار دادند و به توافقات خوبی نیز دست یافتند.

بر اساس گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب افزود: طبق مصوبه شورای عالی فرهنگی مبنی بر ایجاد ستاد شاهد از سوی بنیاد شهید در حوزه علمیه قم، این امر در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر فعال شدن این ستاد تاکید کرده و برنامه‌ریزی نمودند.

وی حمایت از آثار نخبگان حوزوی و تهیه فرهنگ اعلام طلاب شاهد را از جمله مصوبات جلسه دانست که بنیاد شهید استان قم می‌بایست حوزه علمیه را در این جهت یاری نماید.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نسب، همکاری پژوهشی در خصوص نشریه شاهد یاران و توافق در اجرای طرح تبلیغ ویژه طلاب ایثارگر و جانباز را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه عنوان کرد و گفت: طلاب ایثارگر و جانبازی که توان شرکت در امر تبلیغ همچون طلاب دیگر را ندارند، بر اساس این طرح، زمینه فعالیت تبلیغی آنان فراهم می‌شود و آنان نیز همچون دیگر طلاب می‌توانند به این امر مبادرت ورزند.

وی برگزاری مسابقات قرآنی و انجام فعالیت‌های قرآنی را از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه عنوان کرد