تبیان، دستیار زندگی
شبکه تهران سیما یکی از شبکه‌هایی است که پخش آثار سینمایی خود را از روز ۲۹ اسفندماه آغاز می‌کند و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه می‌دهد. این شبکه تلویزیونی، در ایام نوروز گزیده‌ای از فیلم‌های سینمای بین‌الملل و آثار ایرانی را روانه آنتن می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیست فیلم‌های نوروزی شبکه پنج

شبکه تهران


شبکه تهران سیما یکی از شبکه‌هایی است که پخش آثار سینمایی خود را از روز 29 اسفندماه آغاز می‌کند و تا 13 فروردین ماه ادامه می‌دهد. این شبکه تلویزیونی، در ایام نوروز گزیده‌ای از فیلم‌های سینمای بین‌الملل و آثار ایرانی را روانه آنتن می‌کند.


تلویزیون در نوروز 91 نیز به سنت هر سال فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری را پخش می‌کند.

شبکه تهران سیما یکی از شبکه‌هایی است که پخش آثار سینمایی خود را از روز 29 اسفندماه آغاز می‌کند و تا 13 فروردین ماه ادامه می‌دهد. این شبکه تلویزیونی فیلم‌های خود را هر روز ساعت 13:30 روانه آنتن می‌کند.

لیست فیلم‌های سینمایی شبکه تهران در نوروز 91 به شرح زیر است:

مستر بین پلیس می‌شود

فیلم سینمایی «مستر بین پلیس می‌شود» روز چهارشنبه 2 فروردین پخش می‌شود. این فیلم محصول مشترک کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه در سال 2011 است.

این فیلم به کارگردانی الیور پارکر با فیلمنامه‌ای از ویلیام دیویس و همیش مک کلد ساخته شده است. بازیگر اصلی این فیلم روان اتکینسون (مستر بین) است که نقش یک مامور مخفی را بازی می‌کند. او قصد دارد علیه تروریسم بین الملل فعالیت کند اما...

چای جوشیده

فیلم تلویزیونی چای جوشیده روز پنجشنبه 3 فروردین به روی آنتن می‌رود. این فیلم تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی در مرکز سیمافیلم تولید شده و ارتباط عاطفی و حرفه‌ای یک افسر متخصص اداره آگاهی با دامادش را که مرتکب قتل شده است، به تصویر می‌کشد.

در این تله فیلم که با داستانی از سعید نعمت‌الله ساخته شده، مجید مشیری، کیوان محمودنژاد، بهرام ابراهیمی، رزا آرایش، پدیده پری دری و پردیس افکاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دزدان دریای کارائیب 4

این فیلم سینمایی روز جمعه 4 فروردین پخش می‌شود. «دزدان دریای کارائیب 4» محصول سال 2011 کشور آمریکاست و بازیگران اصلی آن نیز جانی دپ، پنه لوپه کروز و ایان مک‌شین هستند. این فیلم به کارگردانی راب مارشال ساخته و شده و داستان آن درباره جک اسپارو است که به دنبال اکسیر جوانی می‌گردد...

سنگام

فیلم سینمایی سنگام محصول کشور هند در سال 2011 است و روز شنبه 5 فروردین از شبکه تهران پخش می‌شود.

سفرهای گالیور

فیلم سینمایی «سفرهای گالیور» محصول سال 2010 کشور آمریکاست و روز یکشنبه 6 فروردین ماه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی راب لترمن ساخته شده و روایتگر ماجراهای گالیور است. گالیور یک روزنامه‌نگار است که در یک سفر دریایی برای تهیه گزارش کشتی‌اش دچار طوفان می‌شود و او را به جزیره‌ای ناشناخته می‌برد. او به زودی در می‌یابد که این جزیره مسکونی است و ساکنانی دارد اما ساکنان این جزیره معمولی نیستند. آنها کوتوله‌های ریزی هستند که نامشان لی لی پوت است. گالیور غول پیکر اکنون در بین آنها پذیرفته شده است و ماجرای گالیور آغاز می‌شود ...

یکی بود، یکی نبود

فیلم تلویزیونی «یکی بود یکی نبود» روز دوشنبه 7 فروردین ماه پخش می شود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی مجید مظفری، کارگردانی عاطفه خادم الرضا و نویسندگی طلا معتضد با هدف گسترش امید و اخلاق در جامعه ساخته شده است.

این تله فیلم درباره خانواده کوچکی است که راوی آن دختر بچه شش ساله‌ای به نام شهرزاد است و داستان از اسباب‌کشی این خانواده کوچک به محله دیگری آغاز می‌شود...

پیام دهکردی، مجید مظفری، روشنک عجمیان، نیکی نصیریان، آریا تنها، فریبا جدی کار، محمد شادانی، احمد یاوری بازی کردند.

بهترین دوست من

این فیلم سینمایی روز سه‌شنبه 8 فروردین ما پخش می‌شود. بهترین دوست من محصول کشور فرانسه در سال 2011 است و به کارگردانی پاتریش لکونته ساخته شده و دنی بون و جولیت گایت در آن ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم روایتگر داستان شخصی به نام کاترین است که باور نمی‌کند شریک تجاری او بتواند دوستش باشد، به همین دلیل شخصی را استخدام می‌کند تا شریکش را امتحان کند ...

رؤیای پرواز

فیلم سینمایی رویای پرواز روز چهارشنبه 9 فروردین پخش می‌شود. این فیلم محصول کشور نیوزلند در سال 2011 است.

ناشناخته

این فیلم محصول مشترک کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و ژاپن در سال 2011 است که روز پنجشنبه 10 فروردین پخش خواهد شد.

لیام نیسون و دیانا کروگر بازیگران اصلی این فیلم هستند که به کارگردانی جائوم کولت سرا ساخته شده و داستان مردی است که از کما بیدار شده و کشف می‌کند که یک نفر دیگر هویت او را دزدیده ولی هیچکس حتی همسرش حرف او را باور نمی‌کند...

آشپزی از صمیم قلب

فیلم سینمایی آشپزی از صمیم قلب محصول کشور انگلیس است و در سال 2011 ساخته شده است.

این فیلم سینمایی روز جمعه 11 فروردین ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

هرچی خدا بخواد

فیلم سینمایی هرچی خدا بخواد روز شنبه 12 فروردین به روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «هر چه خدا بخواد» به کارگردانی نوید میهن‌دوست ساخته شده است.

این فیلم درباره مردی است که به طرز مرموزی در جزیره ناپدیده شده...

بازیگران «هرچی خدا بخواد» عبارتند از ترانه علیدوستی، رضا عطاران، حامد کمیلی، سعید آقاخانی، ارژنگ امیرفضلی و تینا آخوندتبار.

داروی مرگ‌بار

فیلم سینمایی «داروی مرگبار» محصول کشور کره جنوبی در سال 2011 است که روز یکشنبه 13 فروردین پخش خواهد شد.


باشگاه كاربران تبیان ـ ارسالی از: hamidreza1404