تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس با تحمل شکست 2 برصفر مقابل تیم النصر امارات از دستیابی به عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه دبی ناکام ماند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین شکست پرسپولیس با کرانچار

کریم باقری در دیدار با النصر

تیم فوتبال پرسپولیس با تحمل شکست 2 برصفر مقابل تیم النصر امارات از دستیابی به عنوان قهرمانی تورنمنت چهارجانبه دبی ناکام ماند.

تیم فوتبال پرسپولیس که با برتری مقابل الکرامه سوریه به دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه فوتبال امارات راه یافته بود، دوشنبه شب برای دستیابی به عنوان قهرمانی این مسابقات در ورزشگاه آل مکتوم دبی مقابل النصر صف آرایی کرد و با نتیجه 2 برصفر تن به شکست داد.

تیم فوتبال پرسپولیس که با ترکیب علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، حمید علی عسگر، کریم باقری، حسین بادامکی، میثم بائو، محمد پروین، وزلی برازیلیا و اشپیتیم آرفی مقابل النصر صف آرایی کرده بود، خیلی زود دروازه اش باز شد. هنوز 4 دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که عامر مبارک از اشتباه حقیقی نهایت بهره را برد و به راحتی دروازه تیم پرسپولیس را گشود.

دیدار پرسپولیس - النصر

شاگردان کرانچار که برای جبران تک گل خورده تلاش می کردند در دقیقه 23 گل دوم را نیز دریافت کردند تا از عنوان قهرمانی تورنمنت النصر دورتر شود. زننده گل دوم آبی پوشان دبی نیز محمد مال الله بود.

در ادامه تیم پرسپولیس گرچه نمایشی قابل قبول داشت اما نتوانست مقابل تیم با انگیزه و آماده النصر راه به جایی ببرد و با تحمل شکست 2 برصفر مقابل این تیم به عنوان دوم تورنمنت چهارجانبه النصر قناعت کرد. این نخستین شکست زلاتکو کرانچار از زمان حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس بود.

تیم الفصیلی اردن نیز با برتری یک برصفر مقابل الکرامه سوریه عنوان سوم تورنمنت چهارجانبه النصر را بدست آورد. تک گل الفیصلی را در این بازی زکریا سیموکوندا در دقیقه 27 به ثمر رساند.

تیم فوتبال النصر امارات دیدار پرسپولیس - النصر

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری