تبیان، دستیار زندگی
از دیدگاه یهودیان صهیونیست، نظامیان اسرائیلی كه به ربودن اعضای حیاتی فلسطینیان بازداشت شده پرداخته‌اند هیچ گونه اشتباهی را مرتكب نشده‌اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بر اساس تعالیم تلمود ربودن اعضای حیاتی غیر یهودیان جایز است

به گزارش فارس، "محمد حجازی " صهیونیسم‌ پژوه مصری گفت: از جایگاه خود به عنوان شخصی كه یهودی نبوده به سادگی می‌توانم به منطق ناصحیح دین یهودیت و به خصوص قوانین تلمود و ایدئولوژی‌های دینی عجیب آن پی ببرم، یهودیتی كه بر مبنای تلمود است بر فرض‌های زیر استوار است:

محمد حجازی  تحلیلگر، نویسنده و صهیونیسم‌پژوه مصری

1- یهودیان تنها فرزندان خدای خود یعنی "یهوه " هستند و این خدا از بقیه مخلوقات دیگر بیزاری جسته است.

2- غیر یهودیان موجوداتی درجه دوم بوده كه بهره‌برداری و حتی كشتن آنها مجاز است.

وی ادامه داد: به همین دلیل یهودیان از ارزش‌های اخلاقی بی بهره بوده و در زندگی هدفی به جز بهره برداری از دیگران و جمع آوری اموال به هر طریقی حتی از راه‌های غیر اخلاقی نیز ندارند.

از دیدگاه یهودیان صهیونیست، نظامیان اسرائیلی كه به ربودن اعضای حیاتی فلسطینیان بازداشت شده پرداخته‌اند هیچ گونه اشتباهی را مرتكب نشده‌اند.

وی افزود: باعث تاسف بوده كه جامعه بشری در قرن بیست و یكم همچنان باید اینگونه ایدئولوژی جنایتكارانه‌ای كه به مذهب تغییر قیافه داده را تحمل كند.

جهان همچنان باید اسرائیلی را تحمل كند كه خود را "یك كشوری یهودی با ویژگی‌های یهودی " می‌داند.

از دیدگاه یهودیان صهیونیست، نظامیان اسرائیلی كه به ربودن اعضای حیاتی فلسطینیان بازداشت شده پرداخته‌اند هیچ گونه اشتباهی را مرتكب نشده‌اند

این صهیونیسم‌ پژوه مصری با اشاره به رسوایی اخیر خاخام كلیه فروش در آمریكا گفت: نمونه‌ای از ایدئولوژی جنایتكارانه یهودیان چندی پیش توسط رسانه‌های آمریكایی منتشر شد. رسوایی خاخام "لوی اسحاق روزنبائوم " نمونه‌ای از قوانین فاسد یهودیان بر اساس تعالیم تلمود دانست.

خاخام یهودی

وی از مردم فقیر كلیه‌هایشان را با قیمتی حدود 10 هزار دلار می‌خریده و آنها را با قیمتی حدود 160 هزار دلار به دیگران می‌فروخته است. این اقدام وی برای نخستین بار 7 سال پیش توجه اداره بازرسی فدرال آمریكا "اف‌بی‌ای " را به خود جلب كرد. "نانسی شفر هوگز " كه یك آنتروپولوجیست [انسان‌شناس] است پرده از اقدام این خاخام یهودی برداشت. وی روزنبائوم را یك دلال بزرگ آمریكایی كه برای یك شبكه قاچاق بین‌المللی فعالیت می‌كند توصیف كرد.

اف‌بی‌آی به این نتیجه رسید كه روزنبائوم بخشی از گروه سازمان‌ یافته جنایی است كه شامل بیش از 40 نفر است كه برخی از خاخام‌های یهودی و مقامات آمریكایی نیز در آن حضور داشتند. روزنبائوم در توجیه اقدام خود اظهار داشته وی تنها یك واسطه بوده است.

مقامات بازرسی آمریكا همچنین اظهار داشته‌اند كه تحقیقات آنها بر روی یك شبكه پول شویی بوده كه از طریق موسسات خیریه یهودی كه توسط خاخام های نیوجرسی و نیویورك اداره می‌شده به ده ها میلیون دلار پولشویی اقدام كرده‌اند.

محمد حجازی در پایان افزود: این همان چیزی است كه می‌توان دریافت چگونه یهودیت مبتنی بر تلمود می‌تواند اینگونه جنایت‌ها را به بار آورد. هر چند اینگونه اقدامات بر اساس قانون جرم شناخته می‌شود اما كلا توسط تلمود پذیرفته شده است.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور