تبیان، دستیار زندگی
بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس كاشانی: سهل‌انگاری مدیران گذشته اساسی‌ترین مشكل پیروزی است پس از نشست مدیر عامل و برخی اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با كارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی حساب‌های مالی مسدود این باشگاه مجددا ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسپانسر، تبلیغات و حقوق بازیكنان؛ بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس

كاشانی:

سهل‌انگاری مدیران گذشته اساسی‌ترین مشكل پیروزی است

پس از نشست مدیر عامل و برخی اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با كارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی حساب‌های مالی مسدود این باشگاه مجددا باز شد.

بدهی‌های مالیاتی باشگاه پیروزی كه بالغ بر هفت میلیارد ریال می‌باشد، اوایل هفته‌ی جاری و با اقدام قانونی وزارت امور اقتصادی و دارایی موجب بسته شدن كلیه‌ی حساب‌های مالی این باشگاه شد كه پس از رایزنی‌های كارشناسان حقوقی سازمان تربیت بدنی و ملاقات برخی از اعضای هیات مدیره با ممیزهای حقوقی وزارت دارایی، روز گذشته اولین گام برای رفع مشكلات جدید باشگاه پیروزی برداشته شد.

جعفر كاشانی، سخنگوی باشگاه پیروزی اظهار داشت:« با رایزنی و مذاكراتی كه با كارشناسان وزارت امور اقتصادی و دارایی داشتیم، ماهیت بدهی‌های مالیاتی باشگاه مشخص شد و مقرر شد با همكاری این وزارتخانه و شفاف‌سازی‌های باشگاه پیروزی این موضوع حل شود.

وی تصریح كرد: اكثر بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس مربوط به تبلیغات دور زمین، اسپانسر و حقوق و مزایای بازیكنان و مربیان در سال 73 تا پایان سال 83 است.

كاشانی تاكید كرد: سهل‌انگاری مدیران سابق باشگاه پیروزی شرایط پیش‌بینی نشده‌ای را برای باشگاه ایجاد كرده است كه امیدواریم با همیاری سازمان تربیت‌بدنی و حسن نیت وزارت امور اقتصادی و دارایی مرتفع شود.

سخنگوی باشگاه پیروزی افزود: متاسفانه به دلیل عدم توجه مدیران سابق باشگاه، كلیه‌ی پرونده‌های مالیاتی طی سال‌های 73 تاكنون مفتوح است و هیچ تسویه حسابی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی خاطر نشان كرد: تلاش خواهیم كرد، كلیه‌ی تعهدات مالی را پاكسازی كنیم.

كاشانی در پایان ابراز امیدواری كرد كه حمایت دولت و نهادهای وابسته به ورزش از باشگاه پیروزی شرایطی را ایجاد كند كه با حداقل هزینه این بحران به پایان برسد.