تبیان، دستیار زندگی
پانزدهمین روز از نمایشگاه قرآن کریم با حضور پر رنگ و بی شائبه مشتاقان و علاقه مندان به قرآن و آیین خداوندی همراه بود. روز گذشته جمعی از فعالان در بخش انجمن های تخصصی سایت تبیان با حضور در محل غرفه در خصوص این انجمنها، به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعضاء هیئت مدیره مهمان غرفه تبیان

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

پانزدهمین روز از نمایشگاه قرآن کریم با حضور پر رنگ و بی شائبه مشتاقان و علاقه مندان به قرآن و آیین خداوندی همراه بود. روز گذشته جمعی از فعالان در بخش انجمن های تخصصی سایت تبیان با حضور در محل غرفه در خصوص این انجمنها، به مراجعین و بازدید کنندگان توضیحاتی را ارائه داده و مبادرت به تبادل اطلاعات نمودند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن  غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

در حاشیه نمایشگاه قرآن خبرنگاران رسانه های گروهی، از چگونگی حضور مردم در بازدید از غرفه ها را اطلاع رسانی می نمایند. در همین راستا، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان نیز جهت تهیه گزارش از غرفه تبیان با مهندس ربانی منش؛ مدیر تولید بخش نرم افزارهای چند رسانه ای موسسه در خصوص آخرین محصولات تولیدی، توسط تبیان ویژه کودکان و نوجوانان مصاحبه ای انجام دادند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن  غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

در ادامه، دکتر عسگری؛ عضو هیئت مدیره تبیان، افطار را مهمان غرفه تبیان بود و ساعاتی در نمایشگاه قرآن حضور داشته و همچنین، حجه الاسلام سجادی؛ یکی دیگاز اعضاء هیئت مدیره، در غرفه تبیان حاضر شده و پاسخگوی سئوالات مراجعین بود.

تنظیم: هومن بهلولی