تبیان، دستیار زندگی
کارگردان اخراجی ها ،بی ادبانه و پرخاشگرانه خواندن این فیلم را در یکی از سریال های ماه رمضان ناشی از سهل انگاری کارگردان این سریال قلمداد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش ده نمکی به سریال های رمضان

ده نمکی

واکنش ده نمکی به دیالوگ یکی از سریال ها درباره فیلم اخراجی ها

کارگردان اخراجی ها ،بی ادبانه و پرخاشگرانه خواندن این فیلم را در یکی از سریال های ماه رمضان ناشی از سهل انگاری کارگردان این سریال قلمداد کرد.

به گزارش ایرنا، در یکی از دیالوگ های یکی از سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان اخراجی های 2 فیلمی مملو از الفاظ زشت و بی ادبانه خوانده شد و به بچه ها توصیه شد تا به دیدن این فیلم سینمایی نروند.

مسعود ده نمکی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا گفت: قطعا موضع مدیریت صدا و سیما درباره اخراجی ها آن چیزی نیست که در یک سریال به این اثر سینمایی نسبت داده شد.

در یکی از دیالوگ های یکی از سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان اخراجی های 2 فیلمی مملو از الفاظ زشت و بی ادبانه خوانده شد و به بچه ها توصیه شد تا به دیدن این فیلم سینمایی نروند.

وی افزود: مهندس ضرغامی در هنگام اکران اخراجی های 2 به دیدن این اثر سینمایی آمد و از آن دیدن کرد. همچنین شبکه سوم سیما نیز بارها اخراجی های 1 را در تلویزیون به نمایش گذاشته که این نشان از استقبال مسئولان این شبکه از اخراجی ها دارد.

این کارگردان سینما یاداور شد: پس از توهین به اخراجی ها در سریال مناسبتی شبکه سوم سیما، بسیاری از علاقه مندان به این فیلم سینمایی در تماس هایی که داشتند از این توهین ابراز تاسف کرده و اعتراض خود را به این سریال و کارگردان ان اعلام کردند.

ده نمکی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم کارگردان این فیلم در بکاربردن این دیالوگ سهل انگاری کرده است. متاسفانه همیشه آدم های کوچک بدنبال این هستند که از هر موقعیتی برای پرخاش به دیگر آثار استفاده کنند.

وی گفت: من به این توهین ها اهمیتی نمی دهم اما باید دید مخاطب اخراجی های 1 و 2 بیشتر بوده یا سریالی که در آن به این اثر سینمایی توهین می شود. امیدوارم ماه مبارک رمضان سبب شود تا برخی از افراد در رفتار خود بازبینی کنند.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی