تبیان، دستیار زندگی
صفهان هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری هشت بازی به پایان رسید . تیم استقلال تهران كه در ورزشگاه آزادی به مصاف صباباتری رفته بود، توانست با نتیجه 3 بر یك حریف تهرانی خود را شكست دهد. تیم استقلال كه در این دیدار از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شكست سپاهان در فولادشهر اصفهان


هفته‌ی هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری هشت بازی به پایان رسید . تیم استقلال تهران كه در ورزشگاه آزادی به مصاف صباباتری رفته بود، توانست با نتیجه 3 بر یك حریف تهرانی خود را شكست دهد.

تیم استقلال كه در این دیدار از دقیقه‌ی 56 و با اخراج «پیروز قربانی» 10 نفره بازی كرد، با سه گل عنایتی در دقایق 17، 59 و 79 صباباتری را شكست داد.

پیروز قربانی به دلیل تكل از پشت بر روی «زوهانی» با دریافت كارت زرد دوم توسط مسعود مرادی از زمین بازی اخراج شد. این در حالی است كه بازیكنان تیم استقلال پس از اخراج «قربانی» بازی هجومی و با انگیزه‌تری را ارایه كردند.

تك گل تیم صباباتری نیز در دقیقه 35 توسط «زوهانی» به ثمر رسید.

سیاوش اكبرپور و سبو شهبازیان نیز به ترتیب به جای امیرحسین صادقی و علی سامره برای تیم استقلال وارد زمین شدند.

در دیگر دیدار برگزار شده‌ و در فولادشهر اصفهان نیز تیم استقلال اهواز با تك گل حجت‌الله زادمحمود از سد میزبان خود، فولاد مباركه سپاهان گذشت.

تیم فوتبال پیروزی در ورزشگاه حافظیه شیراز 2 بر یك برق را شكست داد.

كاظمیان و مهدوی در دقیقه‌های 45 و 47 گل‌های تیم پیروزی را به ثمر رساندند. عابدی نیز در دقیقه‌ی 24 تك گل تیم برق شیراز را وارد دروازه‌ی پرسپولیس كرد.

پاس تهران نیز در ورزشگاه ایران خودرو 2 بر صفر از سد پیكان گذشت. هر دو گل تیم پاس از روی نقطه‌ی پنالتی و توسط جواد نكونام به ثمر رسید.

ذوب‌آهن اصفهان نیز در ورزشگاه اختصاصی خود یك بر صفر سایپا را شكست داد. تك گل تیم ذوب‌آهن توسط مهدی رجب‌زاده به ثمر رسید.

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و پگاه گیلان نیز 3 بر صفر با شكست پگاه همراه بود.

شموشك نوشهر نیز با تك گل یونس گلاییلی در دقیقه‌ی 42 و در ورزشگاه شهدای نوشهر فجر سپاسی شیراز را شكست داد.

گلاییلی در نیمه‌ی دوم با دریافت كارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

فولاد خوزستان نیز در ورزشگاه تختی اهواز با تك گل سامان موسوی در دقیقه‌ی چهارم، ابومسلم خراسان را شكست داد.

در پایان دیدارهای برگزار شده‌ی هفته‌ی هفدهم، تیم فولاد خوزستان با 37 امتیاز صدرنشین است، ذوب‌آهن اصفهان و پیروزی نیز به ترتیب با 32 و 31 امتیاز در مكان‌های دوم و سوم قرار دارند.

استقلال تهران نیز با 29 و ابومسلم خراسان با 27 امتیاز در مكان‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.