تبیان، دستیار زندگی
استقبال از نمایشگاه قرآن روز به روز بهتر شده و رفته رفته حالت رسمی به خود می گیرد. از همان ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه خیل مشتاقان و علاقه مندان روانه سالن های هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شده و فضای معنوی خاصی را به نمایشگاه می بخشند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در کمیته انضباطی

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

استقبال از نمایشگاه قرآن روز به روز بهتر شده و رفته رفته حالت رسمی به خود می گیرد. از همان ساعات اولیه آغاز به کار نمایشگاه خیل مشتاقان و علاقه مندان روانه سالن های هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شده و فضای معنوی خاصی را به نمایشگاه بخشیدند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

طی هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین برنامه های رادیو قرآن که هرشب از ساعت 21 الی 23 به صورت زنده در محل نمایشگاه پخش می گردد، مقرر گردید که موسسه تبیان به عنوان حامی مالی بخشی از جوایز قرعه کشی شده توسط برنامه های رادیو قرآن باشد.

دکتر شریفی؛ رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

شب گذشته دکتر شریفی؛ رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهمان غرفه تبیان بود. وی از نزدیک با سایت تبیان و همچنین آخرین تولیدات بخش نرم افزارهای چند رسانه ای موسسه آشنا شده و با اشاره به این نکته که: «من از قبل با سایت تبیان آشنا بوده و همیشه از مقالات علمی سایت استفاده می نمایم»، در خصوص درج آخرین اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخش ورزشی سایت تبیان و همکاری فی مابین ابراز تمایل نمود.

حجت الاسلام سجادی

گفتنی است، حجت الاسلام سجادی؛ عضو هیئت مدیره تبیان نیز در محل غرفه حضور یافته و با مسئولین غرفه گفتگویی در خصوص وضعیت غرفه تبیان و نحوه عملکرد آن انجام داد.

گزارش و تنظیم: هومن بهلولی