تبیان، دستیار زندگی
لی ملك شخصی است كه عده‌ای در كار آن دخالت می‌كنند تمامی مربیان داخلی باید از برانكو حمایت كنند ناصر حجازی گفت: مگر تیم ملی فوتبال، ملك شخصی عده‌ای خاص است كه به خود اجازه می‌دهند در كار كادر فنی دخالت كنند. مربی فوتبال اظهار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناصر حجازی:

مگر تیم ملی ملك شخصی است كه عده‌ای در كار آن دخالت می‌كنند

تمامی مربیان داخلی باید از برانكو حمایت كنند


ناصر حجازی گفت: مگر تیم ملی فوتبال، ملك شخصی عده‌ای خاص است كه به خود اجازه می‌دهند در كار كادر فنی دخالت كنند.

مربی فوتبال اظهار كرد: تیم ملی فوتبال متعلق به تمامی مردم ایران است و باید در مقابل حمایت و مراقبت از آن جوابگوی علاقه‌مندان باشیم. هیچ كس نمی‌تواند با تصمیم‌گیری‌های شخصی و یا اظهار نظرهای متفاوت شرایط سختی را برای بازیكنان و یا اعضا كادر فنی ایجاد كند.

وی افزود: برانكو را به خوبی می‌شناسم، او به هیچ وجه اهل حاشیه‌سازی نیست. وی حتی در گاهی اوقات بیشتر از بسیاری از دلسوزان فوتبال كشورمان به فكر نتایج تیم ملی و بازیكنان این تیم است. او را در این شرایط باید حمایت كرد.

حجازی تصریح كرد: با انتقادات مختلف شرایطی را فراهم نكنیم تا برانكو نتواند انرژی خود را به طور كامل صرف تیم ملی كند.

وی با بیان این كه سرمربی تیم ملی باید با قاطعیت تمام و بدون توجه به جوسازی‌ها هر بازیكنی را كه صلاح می‌داند انتخاب كند و او را به تیم ملی دعوت كند، تصریح كرد: برانكو پاسخگوی عملكرد تیم ملی است و نباید در كار او دخالت كرد.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال افزود: در شرایط فعلی تمام مربیان، بازیكنان، مدیران و مسوولین فوتبال و ورزش كشور باید در چارچوب مسوولیت خود، بدون اظهار نظرهای غیر مسوولانه به فكر حمایت از تیم ملی باشند. بازی با بحرین برای ما بسیار حساس خواهد بود، چرا كه حتی نتیجه‌ی مساوی می‌تواند ما را از رسیدن به خواسته‌های خود دور كند.žحال درست نیست كه مشكلات را بی‌اهمیت بزرگ جلوه دهیم؟!

وی در پایان گفت: تیم ملی به هیچ وجه نباید خود را وارد جریانات حاشیه‌ای كند. البته برانكو مربی باهوشی است اما، ما مربیان داخلی باید از او حمایت كنیم تا وی بتواند با خیالی راحت به فكر مقابله با حریفان تیم ملی فوتبال باشد.