تبیان، دستیار زندگی
تیم اینتر هفته دوم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا را با پیروزی پرگل مقابل همشهری خود میلان پشت سرگذاشت، تا صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌ها شود .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروزی اینتر مقابل میلان

پیروزی اینتر مقابل میلان

تیم اینتر هفته دوم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا را با پیروزی پرگل مقابل همشهری خود میلان پشت سرگذاشت، تا صدرنشین جدول رده بندی رقابت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حساس‌ترین دیدار هفته دوم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا شنبه شب دو تیم اینتر و میلان در شهرآورد برزگ این شهر مقابل هم صف آرایی کردند.

این دیدار جذاب و پرگل که در حضور بیش از 78 هزار تماشاگر ورزشگاه سان سیرو شهر میلان برگزار شد در پایان به برتری 4 برصفر شاگردان مورینیو انجامید تا این تیم همچنان روی نوار موفقیت گام بردارد. برای تیم اینتر در این بازی تیاگو موتا (29)، دیه گو میلیتو (36 - پنالتی)، مایکون (1+45) و دژان استانکوویچ (67) گلزنی کردند.

شاگردان خوزه مورینیو با این پیروزی 4 امتیازی شده و پیش از برگزاری دیدارهای باقیمانده هفته دوم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا با 4 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی این مسابقات شدند.

اینتر فاتح  میلانو

تیم میلان در حالی مقابل رقیب همشهری خود تن به شکست داد که از دقیقه 40 به دنبال اخراج جنارو گاتوزو با 10 نفر به بازی ادامه می داد. این بازیکن پس از آنکه در دقیقه 35 روی ساموئل اتوئو مرتکب خطای پنالتی شد، به دلیل آسیب دیدگی خواهان خروج از میدان شد اما پیش از آنکه با سیدورف تعویض شود روی اسنایدر خطایی را انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم از داور از زمین مسابقه اخراج شد.

در دیدار آغازین هفته دوم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا، شنبه شب تیم باری در خانه مقابل بولونیا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و دومین امتیاز را در فصل جاری این مسابقات بدست آورد.

در ادامه هفته دوم مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا امروز و امشب هشت دیدار طبق برنامه زیر برگزار می شود:

یکشنبه - 8/6/88

* رم - یوونتوس

* آتلانتا - جنوآ

* کالیاری - سیه‌نا

* کیه‌وو - لاتزیو

* فیورنتینا - پالرمو

* ناپولی - لیورنو

* پارما - کاتانیا

* سامپدوریا - اودینزه

جدول رده بندی مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا به شرح زیر است:

1- اینترمیلان 4 امتیاز (یک بازی بیشتر)

2- جنوا 3 امتیاز

3- پالرمو 3 امتیاز

----------------------

19- کیه وو بدون امتیاز

20- آتلانتا بدون امتیاز

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری