تبیان، دستیار زندگی
برای نخستین بار 150 نفر رابط و ناظر بر روند فعالیت های تبلیغی مبلغان اعزامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نظارت می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یکصد و پنجاه ارزیاب بر عملکرد مبلغان دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نظارت می کنند
مبلغان

برای نخستین بار 150 نفر رابط و ناظر بر روند فعالیت های تبلیغی مبلغان اعزامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نظارت می کنند.

حجت الاسلام سید غلام عباس موسوی، مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: امسال برای نخستین بار 150 نفر رابط و ناظر بر روند فعالیت های تبلیغی مبلغان اعزامی از سوی این دفتر نظارت می کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به فعالیت گسترده مبلغان در ماه مبارک رمضان و لزوم بازخوردگیری از عملکرد آنان، این برنامه از سوی رابطانی که از بین خود مبلغان انتخاب شده‌اند انجام می شود.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: این رابطان بر روند فعالیت های تبلیغی بیش از سی نفر از مبلغان دیگر نظارت می کنند و به بررسی کیفی فعالیت های مبلغان، بازدید حضوری و سرکشی از فعالیت های مبلغان و رفع مشکلات آنان می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت ارزیابی در پرونده، تشخیص مبلغان کارآمد یا ناکارآمد، امتیاز بندی مبلغان، تأثیر در تصفیه حساب و حق تبلیغ، تأثیر در اعزام های بعدی، رقابتی کردن تبلیغ بین مبلغان و استفاده از شیوه ها و ابزار نو تبلیغی در بهتر شدن کیفیت تبلیغ بخشی از بازخوردهای این نظارت و ارزیابی است.

مدیر کل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در پایان افزود: تشویق مبلغان کارآمد و استفاده از آنان در جایی که نیاز به مبلغان ورزیده و توانمند است و تشکیل دوره های آموزشی تبلیغ برای مبلغان ناکارآمد و تقویت بنیه علمی و تبلیغی آنان بخشی دیگر از بازخورد های نظارت و ارزیابی بر روند عملکرد و فعالیت های تبلیغی مبلغان است