تبیان، دستیار زندگی
به دلیل تعطیلات پایان هفته و استقبال از هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزایش چشمگیری یافته بود. استقبال به نحوی بود که از ساعات اولیه، مشتاقان زیادی راهی شبستان مصلی بزرگ تهران به منظور بازدید از آخرین دست آوردها و محصولات فرهنگی و قرآنی در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز جمعه؛ ازدحام در نمایشگاه قرآن

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

به دلیل تعطیلات پایان هفته، استقبال از هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزایش چشمگیری یافته بود.

استقبال به نحوی بود که از ساعات اولیه، مشتاقان زیادی راهی شبستان مصلی بزرگ تهران به منظور بازدید از آخرین دست آوردها و محصولات فرهنگی و قرآنی در نمایشگاه شدند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

غرفه تبیان نیز روزهای مملو از جمعیت را پشت سر گذاشت و همین ازدحام باعث دلگرمی غرفه داران و همکاران حاضر در غرفه تبیان گردید. امید است این روند تا روزهای پایانی ادامه پیدا کند.

غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن

از مهمانان ویژه غرفه تبیان در روز جمعه می توان به حضور دکتر سعید جلیلی؛ دبیر شورای امنیت ملی و مهندس مجتبی اعلایی؛ مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و قائم مقام رئیس گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری، ضمن حضور در غرفه تبیان به بازدید از بخش های مختلف غرفه تبیان پرداختند.

گفتنی است در روز پنج شنبه خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (IRNA) به تهیه گزارش از آخرین خدمات و دست آوردهای ارائه شده توسط تبیان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پرداخت.

تنظیم: هومن بهلولی