تبیان، دستیار زندگی
بدنبال برگزاری انتخابات اینترنتی فدراسیون جهانی وزنه یرداری به منظور انتخاب بهترین وزنه بردار قرن و عزم ملی رسانه ها و مطبوعات گروهی و مردم ایران حركت جالب و ماندگاری خلق شد كه هر چند هنوز مشخص نیست اما بوی غرض ورزی هایی ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تشكر فدراسیون وزنه برداری از سردبیر و كاربران سایت تبیان


بدنبال برگزاری انتخابات اینترنتی فدراسیون جهانی وزنه یرداری به منظور انتخاب بهترین وزنه بردار قرن و عزم ملی رسانه ها و مطبوعات گروهی و مردم ایران حركت جالب و ماندگاری خلق شد كه هر چند هنوز مشخص نیست اما بوی غرض ورزی هایی بر ضرر حسین رضازاده نماینده كشورمان به مشام می رسد.

آنچه مهم است عزم و همت ملی مردم ورزش دوست و صمیمی ایران است كه باری دیگر نشان دهنده اتحاد و همدلی بود.

سایت تبیان هم از اوایل شروع این انتخابات با تدارك سهل ترین روشها برای شركت در انتخابات ، كاربران و كاركنان خود را دعوت به شركت نمود تا با اخذ 357/12 هزار نفر (دوازده هزارو سیصد و پنجاه و هفت نفر ) وظیفه ملی خود را انجام داده باشد .

حركت و همت شما كاربران گرامی و بخصوص سردبیر و بخش ورزشی تبیان در جهت سربلندی ورزشكار ایران و قویترین مرد جهان ( حاج حسین رضازاده ) باعث شد تا فدراسیون موفق و قدر شناس و بویژه اقای علی مرادی رئیس آن طی ارسال نامه ای جداگانه از شما عزیزان و سردبیر محترم تبیان نشكر و قدردانی كند كه در ذیل متن نامه حضورتان تقدیم می گردد:

به امید موفقیت و كسب عنوان بهترین وزنه بردار قرن برای دلاور كشورمان حسین رضازاده