تبیان، دستیار زندگی
در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال غرفه ای به نام پژوهشکده اعجاز به غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه افزوده شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور پژوهشکده اعجاز قرآن برای اولین بار در نمایشگاه قرآن کریم

غرفه پژوهشکده اعجاز قرآن در نمایشگاه

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال غرفه ای به نام پژوهشکده اعجاز به غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه افزوده شد.

پژوهشکده اعجاز وابسته به دانشگاه شهید بهشتی می باشد.

ابعاد گوناگونی که در پژوهشکده اعجاز قرآن مورد توجه قرار گرفته است شامل مفاهیم قرآن، اعجاز علمی قرآن، اعجاز لفظی قرآن و سیستمهای قرآن می شود که در چهار گروه تخصصی مورد پژوهش و پیگیری قرار می گیرد. این گروه های تحقیقاتی با بررسی تمامی کارهایی که در کشورهای مختلف در این رابطه انجام شده و ارزیابی علمی آنها توسط متخصصین دانشگاه، گام اول را برداشته و پس از آن با استفاده از قرآن و حدیث برای استخراج مطالب جدیدی که جنبه اعجاز قرآن را تقویت می‌کنند گام بعدی را در پیش خواهند داشت.

غرفه پژوهشکده اعجاز قرآن در نمایشگاه

یکی از اهداف این غرفه حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد دانشجویان می باشد.

پژوهشكده اعجاز قرآن كه در حال حاضر در گروه های مختلف علمی (علوم قرآنی، فیزیك، زیست شناسی و زمین شناسی، تاریخ) مشغول بررسی موارد ادعا شده به عنوان اعجاز علمی و دیگر موضوعات اعجاز می باشد، جهت ترویج و توسعه هر چه بیشتر این فعالیتها و حمایت از دانشجویان در رشته های مختلف كه علاقمند به كار بر روی موضوعات اعجاز علمی قرآن هستند تصمیم به حمایت مالی از پایان نامه های دانشجویی در این رابطه گرفته است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس: www.miracleofquran.net  مراجعه نمایند.

گزارش: حشمت اله بهادری

تنظیم: هومن بهلولی