تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام دکتر سید شکرالله زندوی درباره برنامه‌های قرآنی این سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های سازمان دارالقرآن الکریم، دارالقرآن کریم استان هرمزگان از علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره مسابقه نورالهدی در ماه مبارک رمضان .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز‌ ثبت‌نام اینترنتی مسابقه نورالهدی (2) در تبیان هرمزگان

حجت الاسلام زندوی

مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان از آغاز ثبت ‌نام مسابقه تفسیر نورالهدی در پایگاه اینترنتی تبیان هرمزگان خبر داد.

حجت الاسلام دکتر سید شکرالله زندوی درباره برنامه‌های قرآنی این سازمان به مناسبت ماه مبارک رمضان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های سازمان دارالقرآن الکریم، دارالقرآن کریم استان هرمزگان از علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره مسابقه نورالهدی در ماه مبارک رمضان ثبت‌نام می‌کند.

وی درباره نحوه شرکت در مسابقه نورالهدی (2) اظهارداشت: این مسابقه با استناد به کتاب تفسیر نمونه در جزء‌های 6، 7 و 8 ویژه خواهران و برادران بالای 15 سال، 29 آبان به صورت سراسری برگزار می‌شود.

دکتر زندوی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در آزمون تفسیر نورالهدی می‌توانند در سراسر ماه مبارک رمضان به پایگاه اطلاع‌رسانی تبیان هرمزگان و به آدرس: http://tebyan-hormozgan.ir  مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه امکان استفاده از اینترنت برای علاقه مندان فراهم نباشد می توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها و یا دارالقرآن الکریم بندرعباس مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

تنظیم برای تبیان: هومن بهلولی

روابط عمومی موسسه تبیان