تبیان، دستیار زندگی
زی با برپایی اردو در‌آمریكا موافقت كرد هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با تشكیل اردوی تداركاتی تیم فوتبال پیروزی در آمریكا موافقت كرد. نشست هیات مدیره باشگاه پیروزی كه با حضور دكتر پورمحمدی، آشتیانی، خطیب، شجاعی برهان و در غیاب ج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با برپایی اردو در‌آمریكا موافقت كرد


هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی با تشكیل اردوی تداركاتی تیم فوتبال پیروزی در آمریكا موافقت كرد.

نشست هیات مدیره باشگاه پیروزی كه با حضور دكتر پورمحمدی، آشتیانی، خطیب، شجاعی برهان و در غیاب جعفر كاشانی برگزار شد به بررسی شرایط كنونی تیم و برنامه‌های آینده‌ی این باشگاه پرداخت.

بر اساس تصویب اعضای هیات مدیره، قرار شد تیم فوتبال پیروزی با برنامه‌ریزی كادر فنی و شرایط باشگاه به كلیه‌ی درخواست‌های باشگاه‌های خارجی برای انجام بازی‌های تداركاتی پاسخ دهد.

تاكنون درخواست‌هایی از باشگاه‌های آمریكا، امارات، قطر، بحرین و دانمارك، برای انجام بازی‌های دوستانه با تیم فوتبال پیروزی به این باشگاه رسیده است كه با تصویب روز گذشته‌ی اعضای هیات مدیره، حضور تیم پرسپولیس در كلیه‌ی این كشورها و انجام بازی‌های دوستانه قوت گرفته است.

اعضای هیات مدیره همچنین با پیشنهاد معاون پشتیبانی باشگاه با خریداری قطعه زمینی در شهرستان دماوند موافقت كردند.

قرار است این زمین جز اموال غیر منقول باشگاه به ثبت برسد و با سرمایه‌گذاری در این زمین، كاركرد اقتصادی آن در آینده به حساب باشگاه واریز گردد.

بحث در خصوص مالیات‌های سال گذشته‌ی تیم پرسپولیس كه به عمده‌ترین مشكل مالی این باشگاه تبدیل شده است از دیگر مسایل مورد بحث اعضای هیات مدیره بود، كه قرار شد با رایزنی‌ و تامین اعتبارات لازم این بدهی نیز پرداخت شود.

اعضای هیات مدیره باشگاه پیروزی علیرغم شكست دو بر صفر تیم پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در هفته‌ی شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از تلاش‌های كادر فنی و شخص علی پروین نیز تجلیل كردند.