تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی كتابخانه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: كتابخانه مجلس با ارایه سه مجموعه 700 صفحه‌ای در نمایشگاه عملكرد 9 دوره ریاست جمهوری شركت می‌كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در سه مجموعه 700 صفحه‌اي عرضه مي‌شود

مذاكرات نمايندگان در جلسات راي اعتماد به
وزراي 9 دولت
مذاكرات نمایندگان در جلسات رای اعتماد

مدير روابط عمومي و امور بين‌الملل كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي از برگزاري نمايشگاه عملكرد 9 دوره رياست جمهوري در روزهاي هشتم تا دهم شهريور در مجلس خبر داد و اظهار داشت: كتابخانه مجلس با ارايه سه مجموعه 700 صفحه‌اي در اين نمايشگاه شركت مي‌كند.

احسان‌الله شكراللهي در گفت‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اداره كل روابط عمومي مجلس شوراي اسلامي با همكاري ديگر نهادهاي مجلس، معاونت پارلماني وزارتخانه‌ها، صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و مركز پژوهش‌هاي مجلس اين نمايشگاه را برگزار خواهد كرد.

وي افزود:‌ كتابخانه مجلس شوراي اسلامي نيز در نظر دارد بسته‌اي از مشروح مذاكرات نمايندگان ادوار گوناگون مجلس شوراي اسلامي(از ابتدا تا دوره هفتم) را در زمينه راي اعتماد به وزراي پيشنهادي دولت‌هاي 9گانه تهيه و در قالب مجموعه‌اي سه جلدي كه هر مجلد آن متجاوز از 700 صفحه است، در اين نمايشگاه عرضه كند.

شكراللهي با بيان اين كه اين مجموعه سه جلدي به سه شكل در اختيار بازديدكنندگان قرار مي‌گيرد، عنوان كرد: گرفتن نسخه پرينت بر روي كاغذ، نمايش فرمت ديجيتالي اين كتاب بر روي مانيتور و ارايه اين مجموعه در قالب برنامه‌اي نرم‌افزاري كه نمايندگان مي‌‌توانند آن را با خود همراه داشته باشند و از اطلاعاتش استفاده كنند، روش‌هاي ارايه اين كتاب‌‌اند.

وي افزود:‌ نمايش عكس و فيلم جلسات راي اعتماد دولت‌هاي قبل، گزارشي از لوايح، برنامه و عملكردهاي دولت‌هاي گذشته به همراه رهنمودهايي از امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري، از ديگر مطالبي‌اند كه نمايندگان در اين نمايشگاه فرصت مطالعه و بررسي آنها را خواهند داشت.

مدير روابط عمومي كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شوراي اسلامي بيان كرد: قرار است فهرستي از وزراي دولت‌هاي گذشته تهيه شود تا در مطالعه‌اي تطبيقي با برنامه‌هاي مختلف دولت‌ها، ميزان پيشرفت هريك از آنها در مقايسه با برنامه‌هايشان از سوي مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي مشخص شود.

وي تصريح كرد: اين نمايشگاه در روزهاي هشتم، نهم و دهم شهريور ماه در صحن مجلس شوراي اسلامي، نزديك به مكان برگزاري جلسات نمايندگان مجلس برپا مي‌شود تا آنان بتوانند با مشاهده فعاليت‌هاي دولت‌هاي گوناگون و نتايج پيشرفت آنان، بهترين تصميم را اتخاذ كنند.