تبیان، دستیار زندگی
کذیب شد ؛ وحید هاشمیان در ترکیب ثابت بایرن مونیخ / پیروزی شاگردان فلیگس ماگات در امارات تیم فوتبال بایرن مونیخ روز گذشته در اولین مسابقه خود در اردوی دوبی موفق شد با تک گل روی ماکای در دقیقه 83 مقابل انرژی کوتبوس به پیروزی ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبر دیدار بایرن مونیخ با الاهلی تکذیب شد ؛

وحید هاشمیان در ترکیب ثابت بایرن مونیخ / پیروزی شاگردان فلیگس ماگات در امارات


تیم فوتبال بایرن مونیخ روز گذشته در اولین مسابقه خود در اردوی دوبی موفق شد با تک گل روی ماکای در دقیقه 83 مقابل انرژی کوتبوس به پیروزی برسد و این در حالی است که وحید هاشمیان مهاجم ملی پوش کشورمان هم در این دیدار حضور پیدا کرد.

در این دیدار که شب گذشته در ورزشگاه پلیس دبی برگزار شد وحید هاشمیان مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایرن مونیخ از ابتدا در کنار روکه سانتاکروز به میدان رفت و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

تیم فوتبال بایرن در این دیدار موقعیت های گل فراوانی را از دست داد. وحید هاشمیان در دقیقه 31 بازی با ضربه سر ، توپ را از روی تیر افقی دروازه به بیرون زد و یک فرصت مطلوب را برای گلزنی از دست داد.البته طی دقایق 15 تا 33 موقعیت های فراوان گلزنی توسط روکه سانتا کروز، هارگریوز، زی روبرتو و بالاک نیز برای بایرن از دست رفت.

اولی هوینس مدیر باشگاه بایرن پس از انجام این دیدار از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و کار آنها را ستود. از این دیدار که در ورزشگاه پلیس دبی برگزار شد نزدیک به 700 تماشاگر دیدن کردند.

در حالی که برخی رسانه های ورزشی ایران و حتی تلویزیون اعلام کرده بودند تیم فوتبال بایرن مونیخ دیدار دوستانه ای را با تیم الاهلی امارات برگزار می کند اما این خبر به هیچ وجه صحت نداشت و بایرن با باشگاه اماراتی دیدار نکرد. بایرنی ها به احتمال فراوان یک دیدار دوستانه دیگر با تیم آیندهوون هلند برگزار خواهند کرد.