تبیان، دستیار زندگی
برق ناصر پورمهدی سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان: استانكو، مدیر فنی تیم‌های پایه رییس هیات مدیره باشگاه فولاد مباركه سپاهان از انتصاب ناصر پورمهدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان خبر داد. مهدی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورمهدی و یاوری مربیان جدید سپاهان و برق


ناصر پورمهدی سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد

رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان:

استانكو، مدیر فنی تیم‌های پایه

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد مباركه سپاهان از انتصاب ناصر پورمهدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان خبر داد.

مهدی تاج ‌اظهار داشت: اعضای هیات مدیره باشگاه در جلسه یكشنبه خود رسما با حضور ناصر پورمهدی به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان موافقت كردند و وی با «قنبری» مربی تیم‌های پایه باشگاه هدایت تیم فوتبال بزرگسالان را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: ‌ابلاغ رسمی پورمهدی توسط محمدرضا ساكت صادر شده است و وی به عنوان سرمربی جدید سپاهان فعالیت خواهد كرد.

تاج با بیان اینكه گزینه‌های خارجی برای هدایت تیم سپاهان مطرح نیست خاطرنشان كرد: برای تیم بزرگسالان مربی خارجی جذب نخواهیم كرد و در راس كادر فنی تیم سپاهان، پورمهدی حضور دارد.

وی تصریح كرد: باشگاه مذاكرات خود را برای جلب نظر «استانكو» به عنوان مدیر فنی تیم‌های پایه ادامه خواهد داد و در صورتی توافق نهایی این مربی در تیم های پایه فولاد سپاهان مشغول به فعالیت خواهند شد.

محمود یاوری رسما فعالیتش را در تیم برق شیراز آغاز كرد

صالحی: یاوری بهترین گزینه برای ادامه‌ی برنامه‌ی سه ساله باشگاه بود

برای سومین بار متوالی در یك دهه‌ی اخیر، محمود یاوری از امروز رسما فعالیتش را در تیم فوتبال برق شیراز آغاز كرد.

محمود یاوری كه به ترتیب در سال‌های 73 و 75 با مدیریت خلیل صالحی سرمربیگری تیم برق شیراز را بر عهده داشته است، مجددا كار خود را با این تیم شروع كرد.

خلیل صالحی اظهار داشت: هیات‌ مدیره باشگاه پیروزی شب گذشته با حضور محمود یاوری به عنوان سرمربی این تیم موافقت كرد و وی با حضور در تمرینات صبح امروز تیم، رسما فعالیتش را آغاز كرد.

وی افزود: باشگاه برق شیراز به كار محمود یاوری اعتقاد دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال كسب جایگاهی ایده‌آل در جدول رده‌بندی است.

صالحی تاكید كرد: یاوری شرایط باشگاه را پذیرفته است و همان برنامه‌ی سه ساله‌ی برق شیراز را پی‌گیری خواهد كرد. او بهترین گزینه‌ای بود كه می‌توانست برق شیراز را در شرایط كنونی یاری كند.

مدیرعامل باشگاه برق شیراز خاطرنشان كرد: تیم ما باید در فصل جاری لیگ برتر، جایگاهی بهتر از سال گذشته داشته باشد. قطعا یاوری با درایت و تجربه‌ی غنی خود، ما را در رسیدن به این مهم یاری خواهد كرد.

به گفته‌ی صالحی، اعضای كادر فنی تیم برق شیراز نیز با نظر محمود یاوری تا پایان هفته‌ی جاری معرفی خواهند شد.