تبیان، دستیار زندگی
با رفتن سامره به اتریش موافقت کنیم با توجه به انتقال واحدی نیکبخت به الوصل دیگر نمی توانیم اجازه دهیم تا سامره برای حضور در تیم آدمیرا واکر راهی اتریش شود. علی نظری جویباری سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرپرست استقلال تهران :

نمی توانیم با رفتن سامره به اتریش موافقت کنیم


با توجه به انتقال واحدی نیکبخت به الوصل دیگر نمی توانیم اجازه دهیم تا سامره برای حضور در تیم آدمیرا واکر راهی اتریش شود.

علی نظری جویباری سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: درابتدا قراربود سامره ترانسفرشود اما با توجه به انتقال نیکبخت کادرفنی تیم اجازه جدایی بازیکن دیگری را نخواهد داد و به همین خاطربا توجه به درخواست تیم آدمیراواکر اتریش این بازیکن درایران خواهد ماند.

وی درپاسخ به این سوال که با توجه به آخرین فصل قرارداد سامره با استقلال این مساله درآینده وی تاثیرمنفی نخواهد گذاشت، گفت: بهرحال نمی توان تیم را به یکباره ازوجود بازیکنان کلیدی خالی کرد. رفتن سامره به ضرراستقلال تمام خواهد شد وباشگاه به درخواستهای اینچنینی پاسخ منفی خواهد داد.

جویباری درخصوص برنامه استقلال درنیم فصل اظهارداشت: به احتمال زیاد درامارات اردویی یک هفته ای خواهیم داشت تا بازیکنان برای فصل دوم از آمادگی لازم برخوردارشوند.

سرپرست استقلال تهران درمورد جذب بازیکن جدید گفت: بااینکه هنوزدرلیست ما جای خالی وجود دارد، اما منتظرنظرکادرفنی وآقای قلعه نویی هستیم تا دراین زمینه تصمیم گیری نماییم.