تبیان، دستیار زندگی
مدیران و جانشینان و کاربران انجمن های تخصصی تبیان به اطلاع عموم شما عزیزان می رسانیم که در راستای تحقق هر چه بیشتر اهداف انجمن های تخصصی تبیان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"یک انجمن جدید"

انجمن روابط عمومی و تبلیغات

انجمن

مدیران و جانشینان و کاربران انجمن های تخصصی تبیان به اطلاع عموم شما عزیزان می رسانیم که در راستای تحقق هر چه بیشتر اهداف انجمن های تخصصی تبیان، با همکاری بخش روابط عمومی و روابط بین الملل موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان انجمن جدیدی با نام انجمن روابط عمومی و تبلیغات با همکاری تنگاتنگ این دو بخش ایجاد کرده ایم. نظرات  پیشنهادات و راهنمایی و همکاری شما عزیزان در  اهداف، نحوه فعالیت، جهت گیری، جذب کاربر در این محیط و نیز بهره مندی از تجارب احتمالی شما در این زمینه برای ما بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود. لذا خواهشمندیم  که ما را در انجام این مهم یاری نمایید. این انجمن تحت عنوان  "انجمن روابط عمومی و تبلیغات"  بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اهدف انجمن:

1- نظریه پردازی به منظور بسط دانش روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی.

2- ایجاد بستر و پشتوانه علمی در روابط عمومی تبیان و استفاده از نظریه های جدید حوزه تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی.

3- وجود تقاضا بین کارشناسان روابط عمومی تبیان (از آنجا که یکی از قوانین تشکیل انجمن جدید زیر مجموعه انجمن های تخصصی تبیان وجود تقریبا 15 کاربر است) که این انجمن تعداد کاربر موافق خود را جذب کرده است.

اهداف: نظریه پردازی به منظور بســط دانش روابط عمومی، تبلیغـات و بازاریابی، ایجاد بســـتر و پشتوانه علمی در روابط عمــومی تبیان و اسـتفاده از نظریه های جدید حوزه تخصــصی روابط عمومی، وجود تقاضـــا بین کارشناسان روابط عمومی تبیان

کاربری انجمن:

1- روابط عمومی روابط عمومی ها

روابط عمومی ها نیز نیازمند استفاده از رسانه پویا و تاثیر گذار «روابط عمومی» برای خود هستند، اگر یک روابط عمومی نتواند به هردلیلی از جایگاه، فلسفه وجودی وهویت سازمانی خود دفاع کند، بی تردید نخواهد توانست دفاع مناسبی ازسازمان خود داشته باشد، از این رو روابط عمومی و امور بین الملل تبیان در صدد است، با راه اندازی انجمن روابط عمومی و تبلیغات، در کنار فراهم نمودن زمینه بسط دانش تخصصی این رشته از این فضا برای معرفی دیدگاه ها خود در این خصوص استفاده نماید.

 2- به اشتراک گذاری تجارب و اندوخته های روابط عمومی تبیان

با توجه به وجود مدیریت روابط عمومی وامور بین الملل درتبیان و بالتبع آن وجود تجارب و اندوخته های روابط عمومی و تبلیغات در این مدیریت آنهم در بستر فرهنگی تبیان، به اشتراک گذاشتن این اندوخته ها می تواند به توسعه دانش و الگو های روابط عمومی در کشور کمک نماید.

3- توانمندسازی انجمن های تخصصی

آشنایی دست اندرکاران تبلیغات با توانمندی های و نوآوری های روز مره هر بخش می تواند باعث تقویت طبیعی آن بخش گردد، حضورمستقیم کارشناسان روابط عمومی در انجمن های تخصصی می تواند ضمن کمک به توسعه انجمن ها با ایجاد یک انجمن جدید، باعث مزیت نسبی انجمن های تخصصی به خاطر ارتباط نزدیک و تنگا تنگ کارشناسان روابط عمومی با انجمن های تخصصی خواهد شد

4- ارتباط علمی با سایر روابط عمومی ها 

به منظور حفظ ارتباط رسمی با روابط عمومی های معتبر خصوصا برای تبیان که حوزه کاربری اش IT  و تحت وب است ، استفاده از فضای خود یک مزیت است، از این رو روابط عمومی و امور بین الملل تبیان اصرار بر استفاده از ظرفیت انجمن های تخصصی برای ارتباط علمی و کمک به نظریه پردازی در حوزه تخصصی « روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی » دارد.

انجمن

جهت درج نظرات و پیشنهادات خود کلیک نمایید.

انجمن های تخصصی تبیان


تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان